Etteplan Oyj: Kaupankäyntitunnuksen muutos

ETTEPLAN OYJ Pörssitiedote16.2.2017 klo 9:30

Etteplan Oyj: Kaupankäyntitunnuksen muutos

Etteplan Oyj vaihtaa kaupankäyntitunnuksensa (osaketunnus) Nasdaq Helsingin kaupankäyntijärjestelmässä. Uusi tunnus on ETTE. Muutos astuu voimaan maanantaina 20.2.2017 kaupankäynnin alkaessa. Etteplanin vanha kaupankäyntitunnus on ETT1V.

Uudet perustiedot 20.2.2017 alkaen ovat:

Yhtiön nimi: Etteplan Oyj
Uusi kaupankäyntitunnus: ETTE
ISIN: FI0009008650

Etteplanin uusi kaupankäyntitunnus kuvaa yhtiötä aiempaa paremmin ja on sijoittajien helpommin tunnistettavissa.

Vantaalla 16. helmikuuta 2017

Outi Torniainen, viestintä- ja markkinointijohtaja, puh. 040 512 1375

Etteplanin palvelut kattavat suunnittelun, teknisen dokumentoinnin, sulautettujen järjestelmien sekä IoT:n (esineiden internet) ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2016 Etteplanin liikevaihto oli 183,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 2 500 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.