• Etteplan/

Etteplan Oyj:n talousjohtaja siirtyy vastaamaan yritysostoprosesseista ja liiketoiminnan kehityksestä

ETTEPLAN OYJ Pörssitiedote 29.3.2021 klo 11:00

Etteplan Oyj vahvistaa organisaatiotaan ja johtoryhmäänsä ja nimittää yritysostoprosesseista ja liiketoiminnan kehittämisestä vastaavan johtajan (Senior Vice President, Mergers & Acquisitions and Business Development). Tehtävään nimitetään yhtiön nykyinen talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen Per-Anders Gådin. Uudessa tehtävässään Gådin jatkaa Etteplan Oyj:n johtoryhmän jäsenenä. Samalla Etteplan on käynnistänyt uuden talousjohtajan rekrytoinnin.

Muutokset astuvat voimaan, kun uusi talousjohtaja on nimitetty, ja hän aloittaa tehtävässään.

”Etteplanin tavoite on saavuttaa 500 miljoonan euron liikevaihto vuonna 2024. COVID-19 -pandemia aiheutti Etteplanin kasvuun välivuoden. Kasvutavoitteen saavuttamiseksi pyrimme nyt kiihdyttämään entisestään sekä orgaanista että epäorgaanista kasvua, ja sen toteuttamiseksi on tarpeen vahvistaa myös organisaatiotamme”, toimitusjohtaja Juha Näkki sanoo.

toimitusjohtaja Juha Näkki, puh. 010 307 2077
markkinointi- ja viestintäjohtaja Outi Torniainen, puh. 010 307 3302

Etteplan Oyj:n palvelut kattavat
ohjelmisto- ja sulautettujen järjestelmien ratkaisut, teollisuuden laite- ja laitossuunnittelun ratkaisut, sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden, palvelujen ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2020 Etteplanin liikevaihto oli noin 260 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on noin 3 300 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa, Tanskassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com