Etteplan Oyj:n uusien osakkeiden rekisteröinti kaupparekisteriin ja arvo-osuusjärjestelmään

ETTEPLAN OYJ, Pörssitiedote, 19.4.2022, klo 12.00

Etteplan Oyj:n suunnatussa osakeannissa merkityt 117 485 uutta osaketta on rekisteröity kaupparekisteriin 19.4.2022, ja ne tulevat kirjattavaksi Euroclear Finland Oy:n ylläpitämään arvo-osuusjärjestelmään ensitilassa, viimeistään 2.5.2022.

Suunnattu osakeanti liittyy Syncore Technologies Ab:n ostoon. Yritysostosta ja siihen liittyvän suunnatun osakeannin ehdoista on tiedotettu 2.2.2022 julkaistulla pörssitiedotteella.

Uusien osakkeiden rekisteröinnin myötä Etteplan Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä on 25 200 793 osaketta.

Kaupankäynti uusilla osakkeilla on mahdollista vasta kolmen vuoden kuluttua, kun niitä koskeva, kaupan yhteydessä sovittu luovutusrajoitus on lakannut olemasta voimassa.

Espoossa, 19.4.2022

Juha Näkki, toimitusjohtaja, puh. 010 307 2077
Outi Torniainen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, puh. 010 307 3302

Olemme nopeasti kasvava teknologiapalveluyritys, joka on erikoistunut ohjelmisto- ja sulautettujen järjestelmien ratkaisuihin, suunnitteluratkaisuihin sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisuihin. Olemme alan edelläkävijä ja erotumme kilpailussa asiantuntijoidemme laaja-alaisen osaamisen avulla. Asiakkaamme ovat maailman johtavia valmistavan teollisuuden yrityksiä. Autamme heitä rakentamaan parempaa maailmaa suunnittelun, innovaatioiden ja digitalisaation avulla.

Etteplan on viitoittanut tietä suunnittelualalla jo vuodesta 1983. Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 300,1 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 3 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa, Tanskassa ja Kiinassa. Etteplanin osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com