Etteplan Oyj:n uusien osakkeiden rekisteröinti kaupparekisteriin ja arvo-osuusjärjestelmään

ETTEPLAN OYJ, Pörssitiedote, 26.4.2024, klo 11.00

Etteplan Oyj:n suunnatussa osakeannissa merkityt 150 000 uutta osaketta on rekisteröity kaupparekisteriin 26.4.2024, ja ne tulevat kirjattavaksi Euroclear Finland Oy:n ylläpitämään arvo-osuusjärjestelmään ensitilassa, viimeistään 10.5.2024.

Suunnattu osakeanti liittyy StrongIT ApS:n ostoon. Yritysostosta ja siihen liittyvän suunnatun osakeannin ehdoista on tiedotettu 8.1.2024 julkaistulla pörssitiedotteella.

Uusien osakkeiden rekisteröinnin myötä Etteplan Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä on 25 350 793 osaketta.

Kaupankäynti uusilla osakkeilla on mahdollista vasta kolmen vuoden kuluttua, kun niitä koskeva, kaupan yhteydessä sovittu luovutusrajoitus on lakannut olemasta voimassa.

Espoossa, 26.4.2024

Juha Näkki, toimitusjohtaja, puh. 010 307 2077
Outi Torniainen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, puh. 010 307 3302

Etteplan on kasvava teknologiapalveluyritys, joka yhdistää ihmiset ja teknologiat muuttaakseen asioita paremmiksi. Yhdessä asiakkaidemme kanssa rakennamme maailmaa, jossa järjestelmät, prosessit ja tuotteet ovat älykkäämpiä, tehokkaampia ja vastuullisempia. Asiakkaamme ovat maailman johtavia valmistavan teollisuuden yrityksiä.

Vuonna 2023 liikevaihtomme oli 360,0 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 4 000 Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa, Tanskassa ja Kiinassa. Etteplanin osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com