Etteplan Oyj:n vuoden 2021 selvitykset hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja muista kuin taloudellisista tiedoista sekä palkitsemisraportti julkaistu

ETTEPLAN OYJ, Pörssitiedote, 10.2.2022, klo 15.30

Etteplan Oyj:n vuoden 2021 selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportti on julkaistu. Yhtiö on lisäksi julkaissut selvityksen muista kuin taloudellisista tiedoista, mikä sisältää EU-taksonomiaraportin. Selvitykset ja raportti on julkaistu pdf-muodossa tämän pörssitiedotteen liitteinä sekä yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.etteplan.com. Selvitykset ja raportti ovat saatavilla suomeksi ja englanniksi.

Yhtiön painettu vuosikertomus 2021 julkaistaan viimeistään viikolla 11.

Espoossa 10. helmikuuta 2022

Juha Näkki, toimitusjohtaja, puh. 010 307 2777

Outi Torniainen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, puh. 010 307 3302

Olemme nopeasti kasvava teknologiapalveluyritys, joka on erikoistunut ohjelmisto- ja sulautettujen järjestelmien ratkaisuihin, suunnitteluratkaisuihin sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisuihin. Olemme alan edelläkävijä ja erotumme kilpailussa asiantuntijoidemme laaja-alaisen osaamisen avulla. Asiakkaamme ovat maailman johtavia valmistavan teollisuuden yrityksiä. Autamme heitä rakentamaan parempaa maailmaa suunnittelun, innovaatioiden ja digitalisaation avulla.

Etteplan on viitoittanut tietä suunnittelualalla jo vuodesta 1983. Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 300,1 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 3 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa, Tanskassa ja Kiinassa. Etteplanin osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com