Etteplanin omien osakkeiden luovutus

Etteplan Oyj, Pörssitiedote, 15.4.2020 klo 11.00

Etteplan Oyj luovuttaa yhtiön hallituksen 11.2.2020 tekemän päätöksen mukaisesti yhtiön avainhenkilöiden osakepohjaisen kannustinjärjestelmän ehtojen mukaisesti ohjelman piirissä olleille avainhenkilöille yhteensä 77 157 yhtiön osaketta. Osakemäärä poikkeaa aiemmin kerrotusta Etteplanin johtoryhmässä tapahtuneen muutoksen takia. Osakkeet luovutetaan yhtiön omistamista omista osakkeista tänään 15.4.2020.

Osakelaji: ETTE
Osakemäärä: 77 157
Hinta/osake: vastikkeeton

Etteplanilla on luovutuksen jälkeen hallussaan 79 046 kappaletta yhtiön omia osakkeita.

Outi Torniainen, Etteplan, markkinointi- ja viestintäjohtaja, puh. 010 307 3302

Etteplan Oyj:n palvelut kattavat teollisuuden laite- ja laitossuunnittelun ratkaisut, ohjelmisto- ja sulautettujen järjestelmien ratkaisut sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden, palvelujen ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2019 Etteplanin liikevaihto oli noin 263 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 3 400 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com