• Etteplan/

ETTEPLANIN VUODEN 2015 VUOSIKERTOMUS, SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ SEKÄ PALKKA- JA PALKKIOSELVITYS JULKAISTU

ETTEPLAN OYJ, TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS, 11.3.2016, KLO 13.00

Etteplan Oyj:n vuoden 2015 vuosikertomus on julkaistu PDF-muodossa tämän pörssitiedotteen liitteenä ja yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.etteplan.com/investors. Vuosikertomus sisältää liiketoimintakatsauksen, vuoden 2015 tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen. Vuosikertomus on saatavilla suomeksi ja englanniksi.

Lisäksi Etteplanin vuoden 2015 selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys on julkaistu PDF-muodossa tämän pörssitiedotteen liitteinä sekä yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.etteplan.com/investors.

Painettu vuosikertomus julkaistaan viikolla 13. Vuosikertomuksen voi tilata sähköpostitse osoitteesta corpcomm@etteplan.com.

Vantaalla 11. maaliskuuta 2016

Outi-Maria Liedes, SVP, HR & Communications, puh. 040 756 9620

Etteplan tuottaa teknisiä suunnittelupalveluita ja dokumentoinnin ratkaisuja maailman johtaville valmistavan teollisuuden yrityksille. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2015 Etteplanin liikevaihto oli 141,1 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on noin
2 100 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V.