Etteplanin vuoden 2016 vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys julkaistu

ETTEPLAN OYJ, Pörssitiedote, 9.3.2017, klo 11.00

Etteplan Oyj:n vuosikertomus 2016 on julkaistu. Raportti koostuu kahdesta osasta. Vuosikatsaus 2016 kertoo strategiastamme ja toiminnastamme. Talouskatsaus 2016 sisältää tilinpäätöksen ja muuta sijoittajatietoa. Molemmat raportit löytyvät PDF-muodossa tämän pörssitiedotteen liitteenä ja osoitteessa www.etteplan.com/investors suomeksi ja englanniksi. Vuosikatsaus 2016 julkaistaan painettuna viikolla 13. Se postitetaan kaikille Etteplanin osakkeenomistajille. Lisäksi sen voi tilata sähköpostitse osoitteesta corpcomm@etteplan.com.

Lisäksi Etteplanin vuoden 2016 selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys on julkaistu PDF-muodossa tämän pörssitiedotteen liitteinä sekä osoitteessa www.etteplan.com/investors.

Vantaalla 9. maaliskuuta 2017

Outi Torniainen, Viestintä- ja markkinointijohtaja, puh. 040 512 1375

Etteplanin palvelut kattavat suunnittelun, teknisen dokumentoinnin, sulautettujen järjestelmien sekä IoT:n (esineiden internet) ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2016 Etteplanin liikevaihto oli 183,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 2 500 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.