Etteplanin vuoden 2019 vuosikertomus sekä palkitsemispolitiikka 2020 on julkaistu

ETTEPLAN OYJ, Pörssitiedote 10.3.2020 klo 15.30

Etteplan Oyj:n vuosikertomus 2019 on julkaistu. Raportti koostuu kahdesta osasta. Vuosikatsaus 2019 kertoo strategiastamme ja toiminnastamme. Talouskatsaus 2019 sisältää tilinpäätöksen ja muuta sijoittajatietoa. Molemmat raportit löytyvät PDF-muodossa tämän pörssitiedotteen liitteenä ja osoitteessa www.etteplan.com/fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset suomeksi ja englanniksi. Vuosikatsaus 2019 julkaistaan myöhemmin myös painettuna.

Etteplan on julkaissut myös toimielinten palkitsemispolitiikan, joka esitellään vuoden 2020 varsinaisessa yhtiökokouksessa. Politiikassa määritellään yhtiön toimielinten palkitsemisen periaatteet. Toimielinten palkitsemispolitiikka on julkaistu suomeksi. Se on tämän pörssitiedotteen liitteenä ja lisäksi saatavilla myös yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.etteplan.com/fi/sijoittajat/hallinnointi/yhtiokokous/varsinainen-yhtiokokous-2020.

Etteplanin varsinainen yhtiökokous pidetään torstaina 2. huhtikuuta 2020 Vantaalla.

Vantaalla 10. maaliskuuta 2020

Outi Torniainen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, puh. 010 307 3302

Etteplan Oyj:n palvelut kattavat teollisuuden laite- ja laitossuunnittelun ratkaisut, ohjelmisto- ja sulautettujen järjestelmien ratkaisut sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden, palvelujen ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2019 Etteplanin liikevaihto oli noin 263 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 3 400 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com