Etteplanin vuosikertomus 2021 on julkaistu

Etteplan Oyj, Pörssitiedote 11.3.2022 klo 14.00

Etteplanin vuosikertomus 2021 on julkaistu suomeksi ja englanniksi. Raportti koostuu kahdesta osasta. Ratkaiseva tekijä -niminen vuosikatsauksemme kertoo strategiastamme ja toiminnastamme. Se sisältää myös vastuullisuusraportin, joka on laadittu GRI-standardin mukaisesti. Talouskatsaus 2021 sisältää tilinpäätöksen ja muuta sijoittajatietoa. Julkaisemme tilinpäätöksemme myös European Single Electronic Format (ESEF) -muodossa.

Molemmat raportit löytyvät PDF-muodossa tämän pörssitiedotteen liitteenä ja osoitteesta www.etteplan.com/fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset. Ratkaiseva tekijä -vuosikatsaus julkaistaan myöhemmin myös painettuna.

Etteplanin varsinainen yhtiökokous 2022 pidetään keskiviikkona 6. huhtikuuta 2022 Espoossa.

Outi Torniainen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, puh. 010 307 3302

Jakelu:

Olemme nopeasti kasvava teknologiapalveluyritys, joka on erikoistunut ohjelmisto- ja sulautettujen järjestelmien ratkaisuihin, suunnitteluratkaisuihin sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisuihin. Olemme alan edelläkävijä ja erotumme kilpailussa asiantuntijoidemme laaja-alaisen osaamisen avulla. Asiakkaamme ovat maailman johtavia valmistavan teollisuuden yrityksiä. Autamme heitä rakentamaan parempaa maailmaa suunnittelun, innovaatioiden ja digitalisaation avulla.

Etteplan on viitoittanut tietä suunnittelualalla jo vuodesta 1983. Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 300,1 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 3 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa, Tanskassa ja Kiinassa. Etteplanin osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com