Etteplanin vuosikertomus 2023 on julkaistu

ETTEPLAN OYJ, Pörssitiedote, 19.3.2024, klo 14.00

Etteplanin vuosikertomus 2023 on julkaistu

Etteplanin vuosikertomus 2023 on julkaistu tänään suomeksi ja englanniksi. Raportti koostuu kahdesta osasta. Smarter together -niminen vuosikatsauksemme kertoo strategiastamme ja toiminnastamme. Se sisältää myös vastuullisuusraportin, joka on laadittu GRI-standardien mukaisesti. Talouskatsaus 2023 sisältää tilinpäätöksen ja muuta sijoittajatietoa. Julkaisemme tilinpäätöksemme European Single Electronic Format (ESEF) -muodossa.

Molemmat raportit löytyvät PDF-muodossa tämän pörssitiedotteen liitteenä ja osoitteesta https://www.etteplan.com/fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset. Vuosikatsaus julkaistaan myöhemmin myös painettuna.

Lisäksi Etteplan on 8.2.2024 julkaissut erilliset selvitykset hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja muista kuin taloudellisista tiedoista sekä palkitsemisraportin vuodelta 2023. Selvitykset ja raportti löytyvät täältä.

Etteplanin varsinainen yhtiökokous 2024 pidetään tiistaina 9. huhtikuuta 2024 Espoossa.

Outi Torniainen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, puh. 010 307 3302

Etteplan on kasvava teknologiapalveluyritys, joka yhdistää ihmiset ja teknologiat muuttaakseen asioita paremmiksi. Yhdessä asiakkaidemme kanssa rakennamme maailmaa, jossa järjestelmät, prosessit ja tuotteet ovat älykkäämpiä, tehokkaampia ja vastuullisempia. Asiakkaamme ovat maailman johtavia valmistavan teollisuuden yrityksiä.

Vuonna 2023 liikevaihtomme oli 360,0 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 4 000 Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa, Tanskassa ja Kiinassa. Etteplanin osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com