MUUTOKSIA ETTEPLANIN JOHTORYHMÄSSÄ

ETTEPLAN OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 13.5.2016, KLO 14.15

MUUTOKSIA ETTEPLANIN JOHTORYHMÄSSÄ

Etteplanin johtoryhmään on nimitetty VTK Outi Torniainen konsernin viestintä- ja markkinointijohtajaksi, Senior Vice President, Communications and Marketing. Torniainen siirtyy Etteplanin palvelukseen Finpron viestintä- ja markkinointijohtajan paikalta. Hänellä on pitkä kokemus eri yhtiöiden viestintä- ja markkinointijohtajan tehtävistä. Torniainen aloittaa uudessa tehtävässään heinäkuussa 2016. Hän raportoi toimitusjohtaja Juha Näkille.

Nykyinen henkilöstö- ja viestintäjohtaja Outi-Maria Liedes jatkaa konsernin henkilöstö- ja kehitysjohtajana ja Senior Vice President, HR & Operational Development. Hän jatkaa Etteplanin johtoryhmän jäsenenä.

”Näillä muutoksilla vahvistamme organisaatiotamme ja tuemme yhtiön voimakasta kasvua. Toivotan Outi Torniaisen lämpimästi tervetulleeksi Etteplaniin. Hänen laajasta osaamisestaan ja pitkästä urastaan kansainvälisissä asiantuntijaorganisaatioissa on Yhtiöllemme runsaasti hyötyä”, Etteplanin toimitusjohtaja Juha Näkki sanoo.

Vantaalla 13. toukokuuta 2016

toimitusjohtaja Juha Näkki, puh. 0400 606 372

Etteplanin palvelut kattavat suunnittelun, teknisen dokumentoinnin, sulautettujen järjestelmien sekä IoT:n (esineiden internet) ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2015 Etteplanin liikevaihto oli 141,1 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on noin 2 500 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V.