Oikaisu Etteplan Oyj:n vuoden 2017 selvitykseen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä

ETTEPLAN OYJ, Pörssitiedote, 12.2.2018 klo 13.00

Etteplan Oyj:n vuoden 2017 selvitystä hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on oikaistu seuraavasti: johtoryhmän jäsenen Per-Andersin Gådinin osakeomistus 31.12.2017 oli 8 156 Etteplanin osaketta.

Vantaalla 12. helmikuuta 2018

Outi Torniainen, viestintä- ja markkinointijohtaja, puh. 010 307 3302

Etteplan Oyj:n palvelut kattavat teollisuuden laite- ja laitossuunnittelun, sulautettujen järjestelmien ja  IoT:n (esineiden internet) sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2017 Etteplanin liikevaihto oli noin 215 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 2 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com