Omien osakkeiden luovutus

ETTEPLAN OYJ, Pörssitiedote, 28.4.2017, klo 11.15

Etteplan Oyj luovuttaa yhtiön hallituksen 9.2.2017 tekemän päätöksen mukaisesti yhtiön avainhenkilöiden osakepohjaisen kannustinjärjestelmän ehtojen mukaisesti ohjelman piirissä olleille avainhenkilöille yhteensä 169 939 yhtiön osaketta. Osakkeet luovutetaan yhtiön omistamista omista osakkeista tänään 28.4.2017.

Osakelaji: ETTE

Osakemäärä: 169 939

Hinta/osake: vastikkeeton

Etteplanilla on luovutuksen jälkeen hallussaan 39 690 kappaletta yhtiön omia osakkeita.

Lisätietoja: Outi Torniainen, viestintä- ja markkinointijohtaja, puh. 040 512 1375

Etteplan Oyj:n palvelut kattavat teollisuuden laite- ja laitossuunnittelun, sulautettujen järjestelmien ja  IoT:n (esineiden internet) sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2016 Etteplanin liikevaihto oli 183,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 2 500 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com