St. Peter Line panostaa Suomen markkinoihin ja suuntaa katseensa myös muualle Eurooppaan

St. Peter Line uskoo viisumivapaiden Pietarin risteilyjen kysynnän kasvuun sekä Suomessa että Baltiassa, Pohjoismaissa ja muualla Euroopassa. Yhtiö panostaa entistä enemmän viisumivapaiden risteilyjen kehittämiseen sekä myyntiin ja markkinointiin. Kansainvälisen matkailualan osaamisen vahvistamiseksi St. Peter Line on palkannut uudeksi myynti- ja markkinointijohtajakseen Hanna Tiitolan. Tehtävä on uusi ja samalla St. Peter Linen Euroopan markkinoiden vetovastuu siirtyy entistä selkeämmin Suomen organisaatioon.

St. Peter Line on lähes viiden toimintavuoden aikana kuljettanut yli kaksi miljoonaa matkustajaa. Varustamo on vuoden 2014 alusta lähtien hoitanut Suomen myynnin ja markkinoinnin itse. Nyt yhtiö vahvistaa osaamistaan rekrytoimalla myynti- ja markkinointijohtajakseen restonomi, eMBA Hanna Tiitolan, jolla on monivuotinen kansainvälinen hotelli- ja matkailualan kokemus. Tiitola siirtyy St. Peter Linen palvelukseen Pietarin Sokos-hotellien myynti- ja markkinointijohtajan paikalta.

St. Peter Line on panostanut määrätietoisesti toimintansa kehittämiseen ja asiakaskuntansa laajentamiseen. Viime vuonna yhtiö avasi myös myyntitoimiston Helsinkiin. Suomen lisäksi St. Peter Line haluaa nyt houkutella risteilymatkustajia myös muualta Euroopasta.

– Toivotamme Hanna Tiitolan tervetulleeksi St. Peter Linelle. Hänen kansainvälinen koulutuksensa, monivuotinen kokemuksensa Isosta-Britanniasta sekä viimeisimpänä vaativat tehtävät Pietarissa ovat yhdistelmä, joka sopii suunnitelmiimme vahvistaa toimintaamme niin Suomessa, Baltiassa, Pohjoismaissa kuin muualla Euroopassa. Lähivuosina suunnitelmissamme on kolmas laiva ja tutkimme myös uusien reittien avaamista Itämerellä. Uskomme viisumivapaiden Pietarin risteilyjen kysynnän kasvavan jälleen kevättä kohti, kertoo St. Peter Linen Suomen toimitusjohtaja Roland Forssell yhtiön ajankohtaisista kuulumisista.

– Olen innoissani uudesta tehtävästäni, jossa saan yhdistää monipuolisesti aiempaa kokemustani. St. Peter Linen viisumivapaa risteily on helppo tapa lähteä minilomalle Pietariin. Runsas kulttuuritarjonta, mielenkiintoiset nähtävyydet, vilkas yöelämä ja monipuoliset ostosmahdollisuudet tekevät Pietarista loistavan kaupunkilomakohteen. Heikko rupla tekee sen, että juuri tällä hetkellä Pietari on myös edullinen matkakohde. Aiomme houkutella entistä enemmän myös matkailijoita muualta Euroopasta – erityisesti lähimarkkinoilta Suomesta, muista Pohjoismaista ja Baltiasta viisumivapaille risteilyille Helsingistä Pietariin, kertoo Hanna Tiitola, joka aloittaa uudessa tehtävässään maaliskuun alussa.

St. Peter Line risteilee Itämerellä Pietarin ja Helsingin sekä Helsingin, Tukholman, Tallinnan ja Pietarin välillä. Risteilyillä on 72 tunnin viisumivapaus, joka mahdollistaa jopa kolmen päivän oleskelun Pietarissa ilman viisumia. Suosittujen Päivä Pietarissa -risteilyjen lisäksi monet yhdistävät matkaansa kahden yön hotellimajoituksen. St. Peter Linen hotellikumppanina Pietarissa on Sokos Hotels – Solo Sokos Hotel Palace Bridge, Solo Sokos Hotel Vasilievsky ja Original Sokos Hotel Olympia Garden. Itämeren helmet -risteily tarjoaa innokkaimmille risteilijöille mahdollisuuden vierailla neljässä Itämeren alueen kaupungissa – Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Pietarissa.

Roland Forssell, toimitusjohtaja, St. Peter Line Suomi, puhelin 010 346 7820
Hanna Tiitola, myynti- ja markkinointijohtaja, St. Peter Line Suomi, puhelin 040 820 0030
www.stpeterline.com

St. Peter Line haluaa nyt houkutella risteilymatkustajia myös muualta Euroopasta Suomen, Baltian maiden ja Pohjoismaiden lisäksi.
St. Peter Linen risteilyillä on 72 tunnin viisumivapaus, joka mahdollistaa jopa kolmen päivän oleskelun Pietarissa ilman viisumia.
Päivä Pietarissa -risteilyjen lisäksi monet yhdistävät matkaansa kahden yön hotellimajoituksen. St. Peter Linen hotellikumppanina Pietarissa on Sokos Hotels.
Itämeren helmet -risteily tarjoaa mahdollisuuden vierailla neljässä Itämeren alueen kaupungissa – Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Pietarissa.

Lähivuosina suunnitelmissamme on kolmas laiva ja tutkimme myös uusien reittien avaamista Itämerellä. Uskomme viisumivapaiden Pietarin risteilyjen kysynnän kasvavan jälleen kevättä kohti.
St. Peter Linen Suomen toimitusjohtaja Roland Forssell
St. Peter Linen uusi myynti- ja markkinointijohtaja Hanna Tiitola