Whirlpool ExcellentFit -kylmä- ja -pakastinkaappi – toiminnallinen valinta kotikeittiön ruoan säilytykseen

Whirlpoolin uudet yksioviset, Monodoor, kylmä- ja -pakastinkaapit tarjoavat korkean toiminnallisuuden sekä terveellisen ja hygieenisen tavan säilyttää elintarvikkeita. ExcellentFit -kylmä- ja pakastinkaapit, joissa on sisäänrakennettu 6th Sense -teknologia, muuntuvat joustavasti kodin erilaisiin säilytys- ja tilatarpeisiin ja auttavat siten vähentämään ruokahävikkiä. Whirlpoolin markkinoille tuomat uudet Monodoor ExcellentFit -kylmä- ja pakastinkaapit ovat myös esteettinen valinta ja niiden asennusmahdollisuudet ovat monipuoliset niin uuden keittiön rakentajille kuin vanhan keittiön kunnostajille.

Keittiön rakentamis- ja kunnostushankkeissa on tärkeää huomioida eri näkökohdat kuten toiminnallisuus, mukavuus ja esteettisyys. Kaikki tekijät ovat tärkeitä, mikä tekee uuden keittiön suunnittelusta samalla sekä hauskaa että haastavaa monien vaihtoehtojen edessä. Siksi hyvät ja älykkäät ratkaisut ovat kullanarvoisia ja helpottavat valintaa. Whirlpoolin ExcellentFit -ovien ja -saranoiden suunnittelun ansiosta Monodoor -kylmä- ja pakastinkaapit on helppo asentaa erilaisiin keittiöhin. Tyylikäs ulkomuoto, innovatiiviset ja joustavasti muunneltavat säilytystilat sekä huippunykyaikainen 6th Sense -teknologia tekevät Monodoor -kylmä- ja -pakastinkaapeista hyvän valinnan kodin muuttuviin ruoan säilytystarpeisiin vuosiksi eteenpäin.

ExcellentFit – erinomainen toiminnallisuus
Monodoor -kylmä- ja pakastinkaapit voi asentaa monella tavalla. Ne ovat vapaasti asennettavia joko yhdessä tai erikseen tai ne voidaan integroida keittiön kalusteisiin. Kaappiparin voi asentaa ongelmitta mihin tahansa 120 cm leveään tilaan kiinni toisiinsa, seinään tai työtasoon. Ovien erityisrakenne, tasainen vain 45 mm paksu ovi ja täysin uudenlaiset saranat, joiden ansiosta ovet voi avata ääriasentoon, helpottavat kylmäkaapin lokeroiden avaamista ja säästävät kodin muita kalusteita kolhuilta. Sisäosan lokerikkoja voi siirrellä joustavasti ja kylmäkaapin uudenlaisen valaistuksen ansiosta ruoan käsittely on entistä helpompaa ja parempaa.

Ruokahävikki pienenee erilaiset tarpeet huomioivalla teknologialla
Monodoor -kylmä- ja pakastinkaappi on varustettu teknologialla, joka sopii erityyppisille elintarvikkeille ja jota voidaan säätää yksilöllisten tarpeiden mukaan. Kylmäkaapissa on 6th Sense FreshControl* ja yksi Activ0°-lokero**. Pakastimessa on Shock Freeze-lokero***, joka pakastaa ruoan nopeasti säilyttäen sen maun, rakenteen ja ulkönäön parempana. Lisäksi ovissa on äänihälytys ja punainen/vihreä merkkivalo oven ulkopuolella, joka varoittaa oven auki jättämisestä tai sähkökatkosta.

Whirlpool Monodoor -kylmäkaapin WMA36562 ja -pakastimen WVA26582 mitat ovat: 187,5 x 59,5 x 63cm. Molemmat ovat ympäristöystävällisiä ja niillä on korkein energialuokitus A+++.

Hinnat: kylmäkaappi alkaen 899 euroa ja pakastin alkaen 999 euroa.

Tietoa lähimmästä Whirlpool-jälleenmyyjästä: puhelin 09 6133 6235

Lue lisää Monodoor kylmä- ja pakastinkaapeista: www.whirlpool.fi

* Älykäs teknologia, joka takaa tasaisen lämpötilan ja kosteuden säädön ja joka säilyttää ruoan tuoreena jopa neljä kertaa pidempään.
** Toiminnallinen lokero, joka pitää lämpötilan ihanteellisena tuoreelle lihalle ja kalalle. Toiminto voidaan kytkeä pois päältä, jolloin lokeroa voidaan käyttää normaalin vihanneslaatikon tavoin.
*** Pikapakastus, joka pakastaa ruoan erityisen nopeasti, jolloin ruoan maku säilyy tuoreena pakastuksen aikana ja sulatuksen jälkeen. Mitä nopeammin ruoan pakastaa, sitä parempana säilyvät myös ruoan rakenne ja ravintoarvot.

Hanna Jormanainen, sales & marketing coordinator, Whirlpool Finland, puhelin 09 6133 6125
Tarja Valde-Brown, viestintätoimisto Eurofacts, puhelin 040 545 6163

Whirlpool
Whirlpool Corporation Whirlpool Corporation on maailman johtava kodinkoneiden valmistaja ja markkinoija. Konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli USD 18,1 miljardia. Whirlpool työllistää 68 000 henkilöä ja sillä on 65 tehdasta ja tutkimuskeskusta ympäri maailman. Yhtiö markkinoi Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Consul ja Bauknecht -tuotteita sekä muita tunnettuja brändituotteita kuluttajille lähes kaikissa maailman maissa. http://www.whirlpoolcorp.com
Whirlpool Eurooppa, Lähi-itä, Afrikka (EMEA) Whirlpool EMEA on Whirlpool-konsernin täydellisesti omistama tytäryhtiö. Sillä on noin 10 400 työntekijää, myyntiä yli 30 Euroopan maassa ja valmistusta seitsemässä maassa. Whirlpoolin Euroopan toimintakeskus on Comeriossa, Italiassa. http://www.whirlpoolcorp.com
Whirlpool Suomi Suomeen Whirlpool-tavaramerkki tuli vuonna 1989 Philipsin kanssa perustetun yhteisyrityksen myötä. Vuonna 1991 Whirlpool Corporation hankki itselleen yhteisyrityksen koko osakekannan ja omistaa yrityksen nyt kokonaan. http://www.whirlpool.fi

Whirlpool ExcellentFit -kylmä- ja pakastinkaapit, joissa on sisäänrakennettu 6th Sense -teknologia, muuntuvat joustavasti kodin erilaisiin säilytys- ja tilatarpeisiin ja auttavat siten vähentämään ruokahävikkiä.
Whirlpool Monodoor ExcellentFit -kylmä- ja pakastinkaapit ovat myös esteettinen valinta ja niiden asennusmahdollisuudet ovat monipuoliset niin uuden keittiön rakentajille kuin vanhan keittiön kunnostajille.
Whirlpool Monodoor -kylmä- ja pakastinkaappiparin voi asentaa ongelmitta mihin tahansa 120 cm leveään tilaan kiinni toisiinsa, seinään tai työtasoon.
Whirlpool Monodoor -kylmä- ja pakastinkaappi on varustettu teknologialla, joka sopii erityyppisille elintarvikkeille ja jota voidaan säätää yksilöllisten tarpeiden mukaan.
Whirlpool Monodoor -kylmä- ja pakastinkaapeilla on korkein energialuokitus A+++.