Evernote ja Dow Jones tuovat Wall Street Journalin sisällöt Evernoten työtilaan

Uusi älykäs ominaisuus tarjoaa Evernoten käyttäjille työtä tukevaa journalistista sisältöä

Tiedotusvälineille 3.10.2014

Evernote ja Dow Jones ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka yhdistää Evernoten verkkotyötilan sekä Wall Street Journalin ja Factiva-mediakoostepalvelun sisällöt. Palvelujen integroinnin myötä Evernote tuo käyttäjiensä ruuduille automaattisesti juuri senhetkiseen työhön liittyviä artikkeleita.

Yhteistyö on osa Evernoten laajempaa tavoitetta tarjota yksi työtila, joka vastaa uuden ajan tietotyöläisen keskeisiin tarpeisiin.

"Uutisartikkeli on erityisen vaikuttava silloin, kun se tuodaan esiin juuri oikealla hetkellä - eli kun se liittyy juuri käsillä olevaan tehtävään. Wall Street Journalin ja Factivan sisällöt ovat erittäin arvokas lisä käyttäjillemme ja heidän työlleen", Evernoten toimitusjohtaja Phil Libin sanoo.

Evernoten älykkäitä ratkaisuja kehittävän Augmented Intelligence -tiimin luoma teknologia tuo käyttäjien ruudulle jatkuvasti heidän samasta aiheesta aiemmin tuottamaansa ja tallentamaansa sisältöä sekä nostaa esiin aiheesta tietävien ihmisten profiileja. Lokakuun loppuun mennessä mukaan liitettävät WSJ:n ja Factivan artikkelit tuovat työnteon tueksi vahvaa kontekstitietoa reaaliajassa.

"Käsillä olevaan työhön liittyvän laadukkaan journalistisen sisällön tuominen osaksi työnteon prosessia antaa sujuvalle työnteolle aivan uuden määritelmän. Kumppanuus Evernoten kanssa sekä parantaa nykyisten lukijoidemme palvelua että laajentaa sisältöjemme yleisöä", kertoo Dow Jonesin tuotejohtaja Edward Roussel.

Uusi integroitu sisältöominaisuus tuodaan Evernoten, WSJ:n ja Factivan tilaajien käyttöön lokakuun aikana. Ensimmäisinä palvelun saavat englanninkielisten Mac- ja iOS-sovellusten käyttäjät. Android- ja Windows-tuki sekä muiden kieliversioiden sisällöt tulevat tarjolle myöhemmin.

Kumppanuuden myötä WSJ:n tilaajat saavat Evernote Premium -tilin ja Factivan tilaajat viiden käyttäjän Evernote Business -tilin vuoden ajaksi. Wall Street Journalin sisällön koko kirjo tulee tarjolle Evernote Premium -käyttäjille. Evernote Business -käyttäjät saavat myös Factivan sisällön.

Lisätietoa Evernoten Augmented Intelligence -tiimistä ja heidän työstään löytyy Evernoten teknologiablogista osoitteesta blog.evernote.com/tech.

Kuvamateriaalia: http://bit.ly/1pKv9Ri

Evernote on tila työn tekemiseen. Kaikissa elämäsi töissä avustava Evernote sisältää tehokkaat välineet kirjoittamiseen, keräämiseen, löytämiseen ja esittämiseen. Automaattinen synkronointi ja tehokas hakutoiminto varmistavat, että tiedot ovat aina saatavilla sekä älypuhelimella, tabletilla että tietokoneella. Globaalisti toimivan ja yksityisesti omistetun Evernoten pääkonttori on Redwood Cityssä Kaliforniassa ja sillä on toimipisteitä ympäri maailman. Lisätietoa Evernotesta ja sen tuotteista on osoitteessa https://evernote.com/intl/fi/.