EVIA HELSINKI VÄHEMMISTÖOSAKKAAKSI KONTAKTOINTITOIMISTO TOISEEN

Markkinointiviestintätoimisto Evia Helsinki on päättänyt 21.3.2005 ryhtyä vähemmistöosakkaaksi Bob Helsingin perustamaan kontaktointitoimisto Toiseen. ”Toinen on hyvä yhteistyökumppani Evialle. Kontakti- ja kanavasuunnittelu sekä kohtaamisten mitattavuus tukevat Evian integroidun markkinointiviestinnän suunnittelua. Otamme ennakkoluulottomasti käyttöömme uusia kanavia, koska meillä on monipuolista osaamista sisällön ja keinojen suunnittelussa”, toimitusjohtaja Mika Sarimo Eviasta kertoo. Kontaktointitoimisto Toinen keskittyy asiakkaidensa myynnin lisäämiseen hakemalla optimaaliset kontaktikanavat. Toisen tavoitteena on saavuttaa miljoonan euron myyntikate vuonna 2005. Yhtiön osakkaita ovat työntekijät, markkinointitoimisto Bob Helsinki, Dynamo Advertising ja Evia Helsinki. ”Yhteistyö Evian kanssa tuo varmasti uusia mahdollisuuksia Toisen toimintaan. Toinen ja Evia haluavat molemmat kokeilla uusia, asiakkaiden tavoitteiden kannalta tehokkaita medioita ja viestintäratkaisuja. Ennakkoluulottomuus keinojen ja kanavien valinnassa on molemmille yhteistä”, toteaa toimitusjohtaja Marko Parkkinen Bob Helsingistä. ”Yhteistyö Toisen kanssa on laajennus Evian mediatoimistosuhteisiin. Jatkamme yhteistyötä myös mediatoimistojen kanssa”, Sarimo sanoo. Evia Oyj Mika Sarimo toimitusjohtaja Jakelu: Helsingin Pörssi ja keskeiset mediat Lisätietoja: Evia Helsinki Oy Toimitusjohtaja Mika Sarimo puh. 050 395 0050, mika.sarimo@evia.fi Bob Helsinki Toimitusjohtaja Marko Parkkinen puh. 020 7659779, marko.parkkinen@bobhelsinki.fi Kontaktointitoimisto Toinen Ville Toriseva puh. 040 8615414 ----------------------