Evia Oyj -konserniin kuuluvan Viherjuuren Mainostoimisto Oy:n

Evia Oyj Pörssitiedote 30.05.2002 klo 12.00 Evia Oyj -konserniin kuuluvan Viherjuuren Mainostoimisto Oy:n YT-neuvottelut päättyivät Viherjuuren Mainostoimisto Oy:n YT-neuvottelut päättyivät 30.5.2002. Neuvottelujen lopputuloksena Viherjuuren Mainostoimisto Oy:n henkilöstöstä lomautetaan 12 henkeä toistaiseksi. Päättyneet YT-neuvottelut aloitettiin 13. toukokuuta työnantajan antaman ilmoituksen pohjalta. Neuvottelujen perusteena oli henkilökunnan määrän sopeuttaminen nykyiseen tilauskantaan ja kannattavuuskehityksen parantaminen. Evia Oyj Arto Liinpää toimitusjohtaja Lisätietoja: Arto Liinpää, p. 12 551 e-mail: arto.liinpaa@evia.fi Jakelu: Helsingin Pörssi ja keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/30/20020530BIT00500/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/30/20020530BIT00500/wkr0002.pdf