• Evia/

Evia Oyj Pörssitiedote 06.05.2002 klo 15.00 Evia Oyj -konserniin kuuluvassa Viherjuuren Mainostoimisto Oy:ssä ja Axel Digital Oy:ssä käynnistyvät yt-neuvottelut Viherjuuren Mainostoimisto Oy:ssä YT-neuvottelujen perusteena on henkilökunnan määrän sopeuttaminen nykyiseen tilauskantaan ja kannattavuuskehityksen parantaminen. Neuvottelut koskevat 10-15 henkeä. Axel Digital Oy:ssä neuvottelujen perusteena on sopeuttaminen markkinaolosuhteisiin ja kannattavuuskehityksen varmistaminen. Neuvottelut koskevat alle 10 henkeä. YT-neuvottelut alkavat molemmissa yhtiöissä 13.5.2002. Evia Oyj Arto Liinpää toimitusjohtaja Lisätietoja: Arto Liinpää, p. (09) 12551, e-mail: arto.liinpaa@evia.fi Jakelu: Helsingin Pörssi ja keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/06/20020506BIT00900/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/06/20020506BIT00900/wkr0002.pdf