Evia Oyj -konsernissa käynnistyy yt-neuvottelut

Evia Oyj Pörssitiedote 09.10.2002 klo 12.00 Evia Oyj -konsernissa käynnistyy yt-neuvottelut Evia Oyj -konsernin rakenne ja toiminta uudistuvat 1.11.2002 alkaen. Helsingissä toimivan viiden konserniyhtiön toiminnot yhdistyvät Evia Helsinki Oy:ksi. Toimintojen yhdistämisen tarkoituksena on poistaa yhteistyön esteitä yhtiöiden välillä luopumalla itsenäisistä yhtiöistä, sekä parantaa Evia Oyj -konsernin kannattavuutta poistamalla päällekkäisiä toimintoja. Neuvottelut koskevat enintään 50 henkeä koko Evia Oyj -konsernin henkilöstöstä, mukaan luettuna tällä hetkellä kokonaan tai osittain lomautetut henkilöt. YT-neuvottelut alkavat 15.10.2002. Evia Oyj Arto Liinpää toimitusjohtaja Lisätietoja: Arto Liinpää, puh. (09) 12551, e-mail: arto.liinpaa@evia.fi Jakelu: Helsingin Pörssi ja keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/09/20021009BIT00260/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/09/20021009BIT00260/wkr0002.pdf