EVIA OYJ KESKITTYY YDINLIIKETOIMINTAANSA

EVIA OYJ PÖRSSITIEDOTE 9.10.2003 klo 14.00 EVIA OYJ KESKITTYY YDINLIIKETOIMINTAANSA Evia Oyj -konserniin kuuluva Axel Digital Oy on myynyt mediateknologia- yksikkönsä liiketoiminnan yksikössä toimivalle seitsemälle avainhenkilölle. Evia Oyj -konsernin ydinliiketoiminta on brandin- ja maineenhallinta. Ydinliiketoimintaa toteuttavat konserniyhtiöt Evia Helsinki Oy ja Lahtinen & Mantere. Ydinliiketoimintaan kuulumattomat toiminnot koottiin konsernin rakenneuudistuksessa syksyllä 2002 Axel Digital Oy:öön. Evia Oyj Hallitus Lisätietoja: Hallituksen puheenjohtaja Arto Liinpää puh. 0500 688 111 e-mail: arto.liinpaa@evia.fi Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/09/20031009BIT00800/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/09/20031009BIT00800/wkr0002.pdf