TULOSVAROITUS

Evia Oyj Pörssitiedote 31.8.2004 klo 16.30 TULOSVAROITUS Evia Helsinki Oy:n Arabiemiirikuntien liiton kanssa marraskuussa 2001 solmitun sopimuksen mukaisten e-learningratkaisujen toimitusten vaikutus Evia Helsinki Oy:n tulokseen oli tammi-kesäkuussa myönteinen 0,09 milj. euroa. Asiakas on kuitenkin käyttänyt sopimuksen mukaista oikeuttaan vähentää e-learningratkaisuihin sisältyvien opintojaksojen määrää niin, että syyskuussa 2004 päättyvän projektin negatiivinen tulosvaikutus Evia Helsinki Oy:n vuoden 2004 tulokseen on noin 0,2 miljoonaa euroa. Evia Helsinki Oy:n tulosennusteen heikkenemisen vuoksi hallitus arvioi, että koko Evia Oyj -konsernin vuoden 2004 liiketulos tulee olemaan tappiollinen. Evia Oyj Mika Sarimo toimitusjohtaja Lisätietoja: Toimitusjohtaja Mika Sarimo, puh. 050 395 0050, (09) 1255 2200 e-mail: mika.sarimo@evia.fi Jakelu: Helsingin Pörssi ja keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/31/20040831BIT00200/wkr0001.pdf