Yt-neuvottelut päättyivät Evia Oyj -konsernissa

Evia Oyj Pörssitiedote 26.8.2003 klo 12.30 Yt-neuvottelut päättyivät Evia Oyj -konsernissa Yt-neuvottelut päättyivät Evia Oyj -konsernissa. Neuvottelujen lopputuloksena Evia Oyj -konsernissa lomautettiin 36 henkilöä määräaikaisesti. Lomautukset toteutetaan syksyn 2003 aikana, ja niiden pituus vaihtelee yhdestä kuukaudesta kolmeen kuukauteen. Lomautusten perustana on tilauskannan ja kannattavuuden heikentyminen. Lomautusten vaikutukset Evia Oyj -konsernin kannattavuuteen näkyvät jo vuoden 2003 viimeisellä neljänneksellä. Lomautukset toteutetaan niin, että ne eivät haittaa asiakastöiden toteuttamista ja toiminnan kehittämistä. Evia Oyj Arto Liinpää toimitusjohtaja Lisätietoja: Arto Liinpää, puh. 0500 688 111 e-mail: arto.liinpaa@evia.fi Jakelu: Helsingin Pörssi ja keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/26/20030826BIT00410/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/26/20030826BIT00410/wkr0002.pdf