Ework Group jatkaa kasvuaan laajentaen Talent-ratkaisujen palvelutarjoamaa Suomessa

Report this content

Ework Group AB päätti menestyksekkään vuoden yrityksen historian parhaaseen kvartaaliin, liikevaihdon, myynnin ja tuloksen kasvaessa ennätyslukemiin. Asiakkaat ovat ottaneet Eworkin palvelut hyvin vastaan, joka näkyy 12% kasvuna liikevaihdossa, tämän yltäessä 8,895 MSEK vuoden 2022 viimeisellä neljänneksellä. Sama trendi näkyy myös toimeksiannossa olevien asiantuntijoiden määrässä, joka kasvoi 13 500:aan.

Vuoden 2023 aikana Ework Group panostaa aktiivisesti Suomen markkinaan, sekä tukee asiakkaitaan heidän osaajatarpeissaan. Investoinnit Suomen markkinayksikköön on aloitettu vuonna 2022 laajentaen omaa asiantuntijatiimiä, sekä muuttamalla uusiin toimitiloihin Helsingin ydinkeskustassa.

”Näemme Suomessa yritysten tarpeen kustannustehokkaaseen ja joustavaan asiantuntijaverkoston hankintaan ja johtamiseen. Eworkin Managed Services -palvelussa otamme haltuun kokonaisvaltaisesti asiakkaan toimittaja- ja osaajaverkoston, jonka avulla asiakas saa läpinäkyvyyttä nykytilanteeseensa ja potentiaalisiin ongelmakohtiin. Ymmärrys yrityksen verkostosta ja sen oikeanlainen hyödyntäminen on tärkeää erityisesti nousevien korkojen ja talouskehityksen lisääntyneen epävarmuuden aikana," toteaa Reetta Rautu, Eworkin Suomen markkinayksikön vetäjä.

Suomessa Ework keskittyy laajentamaan yhteistyötä olemassa olevien asiakkaiden kanssa, sekä siirtymään uusille asiakasaloille, tarjoten osaajapalveluita aina yksittäisistä konsulttitarpeista, kokonaisiin Managed Services -ratkaisuihin. Eworkin Managed Service Provider (MSP) -palvelun avulla asiakkaat hyötyvät lisääntyneestä tehokkuudesta laadun, nopeuden ja kustannusten suhteen, sekä alentuneista riskeistä heillä ollessa vähemmän suoria toimittajia hallinnoitavana, joilla kaikilla on yhdenmukaiset toimintasäännöt.

Yksi Eworkin MSP -palvelun etuja kuluneena vuonna hyödyntävistä yrityksistä oli Tietoevry, jonka kanssa laajensimme kumppanuutta Puolassa. Ework hallinnoi yrityksen ulkopuolisia toimittajia sen puolesta. Haltuunotto vastasi yli 300 asiantuntijaa. Toimeksianto vahvisti suhteitamme Tietoevryn HR- ja linjajohtajiin. Ework vastaa asiantuntijahankinnasta mm. yrityksen autoteollisuus-, pankki- ja IT-aloihin liittyen.

Yksi Eworkin suurimmista vahvuuksista on yli 100 000 asiantuntijan globaali verkostomme, jota olemme rakentaneet useiden vuosien ajan. Verkostostamme löytyy asiantuntijoita yli 50 eri maasta ja tämän avulla Ework kykenee tarjoamaan osaamisratkaisuja asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti, niin hinnoittelun kuin maantieteellisenkin sijainnin suhteen.

Lisätietoja antaa mielellään:
Reetta Rautu, Head of Market Unit Finland, Ework Group Finland Oy
Phone: +358 (0)40 766 3664, e-mail: reetta.rautu@eworkgroup.com

Cathrin Wisén, Communications Manager, Ework Group AB
Phone: +46 (0)72 123 51 20, e-mail: cathrin.wisen@eworkgroup.com

Read Ework Group’s full Q4 report 2022

About Ework Group
Ework Group AB (publ) provides total talent solutions, with a focus on IT/OT, R&D, Engineering and Business Development and has today more than 13,500 independent professionals on assignment. Ework partners with clients in both the private and the public sector, and with professionals to create sustainable talent supply chains. Ework was founded in Sweden in 2000 and operates in Sweden, Denmark, Norway, Finland, and Poland with its head office in Stockholm. Ework’s shares are listed on Nasdaq Stockholm. www.eworkgroup.com