Ework Groupin asema asiantuntijoiden ja asiakkaiden yhdistäjänä tuo helpotusta osaajapulaan

Report this content

Kasvavasta taloudellisesta epävarmuudesta ja maailmassa tapahtuvista merkittävistä muutoksista huolimatta konsultointimarkkinat pysyivät vahvoina. Ework Group päätti kolmannen vuosineljänneksen kasvuun, syventäen markkina-asemaansa, sekä parantaen liikevoittoprosenttiaan.

Osaamisen puute on edelleen haaste monille yrityksille, toimialoille ja organisaatioille, ja tämän myötä tarve Eworkin palveluille jatkaa kasvuaan. Kolmannella vuosineljänneksellä Ework Groupin kasvu jatkui ja tilausten määrä pysyi vahvana; tulos lähes kaksinkertaistui ja liikevoittoprosentti parani. Toimeksiannossa olevien konsulttien määrä nousi ennätykselliseen 13 297:ään.

- Kasvatimme myyntiämme, sekä olemassa olevien asiakkaiden keskuudessa että saimme uusia sopimuksia yksityisellä ja julkisella sektorilla. Toimeksiantojen lisääntyessä verkostomme asiantuntijoiden määrä kasvaa – mikä on selvä merkki halusta työskennellä joustavasti toimeksiantokohtaisesti hyvin organisoidussa muodossa, sanoo Karin Schreil, toimitusjohtaja, Ework Group.

Kyvyt ovat avainasemassa digitaalisen ja kestävän yhteiskunnan rakentamisessa tämän hetkisessä globaalissa taloudessa. Eworkin vahva asema osaamisen ja toimeksiantojen yhdistäjänä muun muassa digitalisaatiossa ja vihreään talouteen siirtymisessä, edistää yhteiskuntaa löytämällä sen laajaan verkostoon kuuluville asiantuntijoille ja kumppaneille lisää mahdollisuuksia ja urapolkuja.

- Suomessa kuulemme yrityksiltä usein haasteista löytää osaavia IT-asiantuntijoita, mutta meillä Eworkilla ei ole samaa kokemusta. Meillä jokaiseen avoimeen toimeksiantoon hakee keskimäärin kymmenen asiantuntijaa ja tämä on selvä osoitus siitä, että voimme laajan verkostomme ja asemamme avulla auttaa yrityksiä löytämään osaajia, sanoo Reetta Rautu, Suomen markkinayksikön johtaja, Ework Group. Toimitusaikamme on noin 48 tuntia, ja rohkaisemme asiakkaitamme toimimaan ripeästi päätöksissään varmistaakseen parhaan ehdokkaan saamisen toimeksiantoonsa, päättää Reetta.

Eworkin laajaa palveluvalikoimaa; Consulting Services, Managed Services ja Financial Services, kehitetään jatkuvasti tukemaan asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla. Managed Services (MSP) eli Eworkin hallinnoidut palvelut on ratkaisu yritysten osaamisen hallintaan. Suomessa suurimmat asiakkaamme käyttävät jo Eworkin MSP-palvelua varmistaen osaajien tarjonnan, sekä säästäen aikaa voidakseen keskittyä ydinliiketoimintaansa.

Lisätietoja antaa mielellään:
Reetta Rautu, Head of Market Unit Finland, Ework Group Finland Oy
Puh: +358 (0)40 766 3664, e-mail: reetta.rautu@eworkgroup.com

Cathrin Wisén, Communications Manager, Ework Group AB
Puh: +46 (0)72 123 51 20, e-mail: cathrin.wisen@eworkgroup.com

About Ework Group
Ework Group AB (publ) provides total talent solutions, with focus on IT/OT, R&D, Engineering and Business Development and has today around 13,000 independent professionals on assignment. Ework partners with clients, in both the private and public sector, and professionals to create sustainable talent supply chains. Ework was founded in Sweden year 2000 and operates in Sweden, Denmark, Norway, Finland, and Poland with its head office in Stockholm. Ework Group is listed on Nasdaq Stockholm. www.eworkgroup.com/fi