Exel Composites Oyj julkaisee liiketoimintakatsauksensa tammi – maaliskuulta 2019 3.5.2019

EXEL COMPOSITES OYJ               SIJOITTAJAUUTINEN               26.4.2019 klo 10:00

Exel Composites Oyj julkaisee liiketoimintakatsauksensa tammi – maaliskuulta 2019 perjantaina 3.5.2019 klo 9:00. Tiedotustilaisuus sijoittajille, analyytikoille ja medialle järjestetään samana päivänä klo 12:30 Scandic Hotel Simonkentän Roba-kabinetissa osoitteessa Simonkatu 9, Helsinki. Tiedotustilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Riku Kytömäki.

Vantaalla, 26.4.2019

Liiketoiminnan perustana ovat henkilöstön korkeatasoinen osaaminen ja yhtiön vuosikymmenien aikana kehittämät komposiittiteknologiat perustuen vahvaan innovaatiofokukseen. Yhdeksän Euroopassa, Aasiassa ja Pohjois-Amerikassa sijaitsevan tuotantolaitoksen sekä maailmanlaajuisen myyntiverkoston myötä ylivoimainen asiakaskokemus ja maailmanluokan operaatiot ajavat meitä toiminnassamme eteenpäin.