Exel Composites Oyj julkaisee liiketoimintakatsauksensa tammi – syyskuulta 2019 30.10.2019

EXEL COMPOSITES OYJ               SIJOITTAJAUUTINEN               13.9.2019 klo 10:00

Exel Composites Oyj julkaisee liiketoimintakatsauksensa tammi – syyskuulta 2019 keskiviikkona 30.10.2019 klo 9:00. Tiedotustilaisuus sijoittajille, analyytikoille ja medialle järjestetään samana päivänä klo 12:30 Scandic Hotel Simonkentän Roba-kabinetissa osoitteessa Simonkatu 9, Helsinki. Tiedotustilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Riku Kytömäki.

Lisäksi yhtiön osakkeenomistajat kutsutaan vierailulle Exel Compositesin Joensuun tehtaalle torstaina 31.10.2019. Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan 21.10.2019 mennessä lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen investor@exelcomposites.com. Lisätietoja yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.exelcomposites.com > Sijoittajille.

Vantaalla, 13.9.2019

Liiketoiminnan perustana ovat henkilöstön korkeatasoinen osaaminen ja yhtiön vuosikymmenien aikana kehittämät komposiittiteknologiat perustuen vahvaan innovaatiofokukseen. Kahdeksan Euroopassa, Aasiassa ja Pohjois-Amerikassa sijaitsevan tuotantolaitoksen sekä maailmanlaajuisen myyntiverkoston myötä ylivoimainen asiakaskokemus ja maailmanluokan operaatiot ajavat meitä toiminnassamme eteenpäin.

Exel Composites on suomalainen, globaali teknologiayhtiö ja maailman suurin pultruusio- ja pullwinding-teknologioita hyödyntävä komposiittituotteiden valmistaja. Maailmanlaajuinen tuotanto-, tuotekehitys- ja myyntiverkostomme palvelee useiden eri teollisuudenalojen asiakkaita ja sovelluskohteita. 60 vuoden kokemuksella, tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa suunnittelemme ja valmistamme korkealaatuisia komposiittituotteita, joissa hyödynnämme hiili- ja lasikuituja ja muita edistyksellisiä materiaaleja. Kevyet komposiittiratkaisumme kasvattavat energiatehokkuutta ja suorituskykyä alhaisemmilla kokonaiselinkaarikustannuksilla ja ympäristön kannalta kestävällä tavalla. Exel Compositesin palveluksessa on kaikkiaan noin 650 innovatiivista ja asiakaslähtöistä työntekijää ympäri maailman. Konserni on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lue lisää meistä osoitteessa www.exelcomposites.com.