Exel Composites Oyj julkaisee Q1-Q3 2021 liiketoimintakatsauksensa 4.11.2021

EXEL COMPOSITES OYJ      SIJOITTAJAUUTINEN      28.10.2021 klo 9.00

Exel Composites julkaisee Q1-Q3 2021 liiketoimintakatsauksensa torstaina 4.11.2021 noin klo 09:00. Tiedotustilaisuus sijoittajille, analyytikoille ja medialle järjestetään samana päivänä klo 12:30. Tilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Riku Kytömäki.

Tilaisuus järjestetään verkossa. Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan etukäteen lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen investor@exelcomposites.com keskiviikkoon 3.11.2021 klo 10:00 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse tilaisuutta edeltävänä päivänä.

Vantaalla, 28.10.2021

Noora Koikkalainen, sijoittajasuhdepäällikkö
noora.koikkalainen@exelcomposites.com

Distribution