Exel Composites Oyj julkaisee Q1-Q3 2022 liiketoimintakatsauksensa 3.11.2022

EXEL COMPOSITES OYJ      SIJOITTAJAUUTINEN      27.10.2022 klo 9:45

Exel Composites julkaisee Q1-Q3 2022 liiketoimintakatsauksensa torstaina 3.11.2022 noin klo 09:00. Tiedotustilaisuus sijoittajille, analyytikoille ja medialle järjestetään samana päivänä klo 12:30. Tilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Jouni Heinonen.

Tilaisuus järjestetään verkossa. Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan etukäteen lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen investor@exelcomposites.com keskiviikkoon 2.11.2022 klo 10:00 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse tilaisuutta edeltävänä päivänä.

Vantaalla, 27.10.2022

Jouni Heinonen

Mikko Rummukainen, talousjohtaja
puh. 040