Exel Composites Oyj julkaisee vuoden 2019 tilinpäätöstiedotteensa 18.2.2020

EXEL COMPOSITES OYJ               SIJOITTAJAUUTINEN               11.2.2020 klo 9:00

Exel Composites Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteensa tammi – joulukuulta 2019 tiistaina 18.2.2020 klo 9:00. Tiedotustilaisuus sijoittajille, analyytikoille ja medialle järjestetään samana päivänä klo 12:30 Nasdaq Helsinki Pörssitalon Lehteri-kabinetissa osoitteessa Fabianinkatu 14, Helsinki (ilmoittautuminen Nasdaqin vastaanotossa 2. kerros). Tiedotustilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Riku Kytömäki.

Vantaalla, 11.2.2020

Exel Composites on suomalainen, globaali teknologiayhtiö ja maailman suurin pultruusio- ja pullwinding-teknologioita hyödyntävä komposiittituotteiden valmistaja. Maailmanlaajuinen tuotanto-, tuotekehitys- ja myyntiverkostomme palvelee useiden eri teollisuudenalojen asiakkaita ja sovelluskohteita. 60 vuoden kokemuksella, tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa suunnittelemme ja valmistamme korkealaatuisia komposiittiratkaisuja, joissa hyödynnämme hiili- ja lasikuituja ja muita edistyksellisiä materiaaleja. Kevyet komposiittiratkaisumme kasvattavat energiatehokkuutta ja suorituskykyä alhaisemmilla kokonaiselinkaarikustannuksilla ja ympäristön kannalta kestävällä tavalla.

Exel Compositesin palveluksessa on kaikkiaan noin 650 innovatiivista ja asiakaslähtöistä työntekijää ympäri maailman. Konserni on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lue lisää meistä osoitteessa www.exelcomposites.com.