Exel Composites Oyj julkaisee vuoden 2020 tilinpäätöstiedotteensa 18.2.2021

EXEL COMPOSITES OYJ      SIJOITTAJAUUTINEN      11.2.2021 klo 09.00

Exel Composites Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteensa tammi – joulukuulta 2020 torstaina 18.2.2021 klo 9:00. Tiedotustilaisuus sijoittajille, analyytikoille ja medialle järjestetään samana päivänä klo 12:30. Tiedotustilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Riku Kytömäki.

Tilaisuus järjestetään verkossa. Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan etukäteen lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen investor@exelcomposites.com tiistaihin 16.2.2021 klo 12:00 mennessä. Ennen tilaisuutta lähetämme osallistumisohjeet sähköpostitse kaikille ilmoittautuneille.

Vantaalla, 11.2.2021

Exel Compositesin pääkonttori sijaitsee Suomessa ja konsernin palveluksessa on kaikkiaan noin 650 ammattilaista. Yhtiön osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä. Lue lisää meistä osoitteessa www.exelcomposites.com