• Exel Composites/

Exel Composites Oyj:n vuosikertomus, tilinpäätös ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2014 julkaistu verkossa

EXEL COMPOSITES OYJ     PÖRSSITIEDOTE                  5.3.2015 klo 10.00

Exel Compositesin vuosikertomus, tilinpäätös ja erillinen selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2014 on julkaistu suomeksi ja englanniksi yhtiön verkkopalvelussa osoitteessa www.exelcomposites.com.

Pdf-tiedostot vuosikertomuksesta, tilinpäätöksestä ja selvityksestä hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat tämän tiedotteen liitteenä.

Vuosikertomus koostuu kahdesta erillisestä julkaisusta, vuosikatsauksesta ja tilinpäätöksestä tilikaudelta 1.1. – 31.12.2014. Tilinpäätös 2014 sisältää konsernitilinpäätöksen ja emoyhtiön tilinpäätöksen sekä hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen.

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on laadittu arvopaperimarkkinalain ja Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodin mukaisesti. Se julkaistaan erillään hallituksen toimintakertomuksesta.

Vantaalla 5.3.2015

EXEL COMPOSITES OYJ

Lisätietoja
Toimitusjohtaja Riku Kytömäki, Exel Composites Oyj, puh. 050 511 8288 tai email riku.kytomaki@exelcomposites.com
Talous- ja hallintojohtaja Ilkka Silvanto, Exel Composites Oyj, puh. 050 598 9553 tai email ilkka.silvanto@exelcomposites.com

NASDAQ OMX Helsinki Oy

Exel Composites (www.exelcomposites.com) on johtava komposiittiteknologiayhtiö, joka suunnittelee, valmistaa ja markkinoi komposiittituotteita ja -ratkaisuja vaativiin sovelluksiin. Exel Composites tarjoaa ylivertaisen asiakaskokemuksen jatkuvan innovaation, maailmanluokan operaatioiden sekä pitkäaikaisten kumppanuuksien avulla.

Liiketoiminnan perustana on itse kehitetty komposiittiteknologia, siihen perustuva tuotteisto ja valittujen markkinasegmenttien hallinta vahvalla laatu- ja tuotemerkki-imagolla. Jatkuva uusien sovelluskohteiden etsiminen ja tuotekehitys yhteistyössä asiakkaiden kanssa mahdollistavat yrityksen kasvun. Henkilöstön osaaminen ja korkea teknologian taso ovat avainasemassa Exel Compositesin toiminnassa.

Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n listalla Small Cap –ryhmässä.