Exel Composites Oyj:n vuositilinpäätös 2018 julkaistu

EXEL COMPOSITES OYJ      TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS      28.2.2019 klo 09.00

Exel Composites on tänään 28.2.2019 julkaissut vuositilinpäätöksensä vuodelta 2018. Vuositilinpäätös tilikaudelta 1.1. – 31.12.2018 sisältää hallituksen toimintakertomuksen, toimitusjohtajan katsauksen, konsernitilinpäätöksen, emoyhtiön tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen.

Exel Composites on lisäksi tänään julkaissut selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkka- ja palkkioselvityksen vuodelta 2018.

Yllämainitut julkaisut ovat saatavilla pdf-tiedostoina suomeksi ja englanniksi osoitteessa www.exelcomposites.com sekä tämän tiedotteen liitteenä.

Vantaalla, 28.2.2019

Liiketoiminnan perustana ovat henkilöstön korkeatasoinen osaaminen ja yhtiön vuosikymmenien aikana kehittämät komposiittiteknologiat perustuen vahvaan innovaatiofokukseen. Yhdeksän Euroopassa, Aasiassa ja Pohjois-Amerikassa sijaitsevan tuotantolaitoksen sekä maailmanlaajuisen myyntiverkoston myötä ylivoimainen asiakaskokemus ja maailmanluokan operaatiot ajavat meitä toiminnassamme eteenpäin.