Exel Composites Oyj:n vuositilinpäätös 2020 julkaistu

EXEL COMPOSITES OYJ      TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS      2.3.2021 9:00

Exel Compositesin vuositilinpäätös, palkitsemisraportti sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2020 on julkaistu tänään. Vuositilinpäätös tilikaudelta 1.1. – 31.12.2020 sisältää hallituksen toimintakertomuksen, toimitusjohtajan katsauksen, konsernitilinpäätöksen, emoyhtiön tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen.

Exel Compositesin virallinen konsernitilinpäätös on ensimmäistä kertaa julkaistu European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti XHTML muodossa sisältäen XBRL-merkinnät päälaskelmilla. Tilintarkastusyhteisö Ernst & Young Oy on antanut riippumattoman kohtuullisen varmuuden antavan varmennusraportin koskien Exel Composites Oyj:n laatimaa ESEF-tilinpäätöstä.

Vuositilinpäätös, palkitsemisraportti sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat saatavilla yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.exelcomposites.com sekä tämän tiedotteen liitteinä.

Vantaalla, 2.3.2021

Exel Compositesin pääkonttori sijaitsee Suomessa ja konsernin palveluksessa on kaikkiaan noin 650 ammattilaista. Yhtiön osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä. Lue lisää meistä osoitteessa www.exelcomposites.com