• Exel Composites/

Exel Compositesin sijoittajasivuille ensimmäinen sija Parhaat sijoittajasivut -kilpailun pienten yhtiöiden sarjassa

EXEL COMPOSITES OYJ      SIJOITTAJAUUTINEN      1.2.2023 klo 9.00

Exel Composites voitti Parhaat sijoittajasivut -kilpailun pienten yhtiöiden sarjan. Kyseessä on Pörssisäätiön ja Suomen Sijoitusanalyytikot ry:n järjestämä vuosittainen kilpailu, joka pyrkii parantamaan Nasdaq Helsinkiin listattujen yhtiöiden sijoittajaviestintää.

Tänä vuonna kilpailussa on tarkasteltu sivustojen käytettävyyttä ja visuaalista ulkoasua sekä sitä, kuinka yhtiö viestii sijoittajille seuraavista osa-alueista: strategia, kasvu ja kannattavuus; taloudelliset tavoitteet ja historiallinen performanssi; pääoman käyttö ja operatiivisten riskien kuvaus sekä corporate governance ja vastuullisuus.

Sanna Ahvenniemi, sijoittajasuhdepäällikkö

sanna.ahvenniemi@exelcomposites.com

Exel Compositesissa ratkaisemme haasteita ja autamme asiakkaitamme säästämään resursseja yli 60 vuoden kokemuksella. Edistykselliset, jatkuvilla tuotantoteknologioilla valmistetut komposiittiratkaisumme palvelevat eri teollisuudenalojen asiakkaita kaikkialla maailmassa. Tuotteitamme käytetään tuulivoima- ja kuljetusalojen sovelluksista rakennuksiin ja infrastruktuuriin.

Yhteistyöhön perustuva toimintamallimme sekä maailmanlaajuinen asemamme erottavat meidät kilpailijoistamme. Hyödynnämme asiantuntemustamme tehdäksemme asiakkaiden sovelluksista kevyempiä, suorituskykyisempiä ja energiatehokkaampia alhaisemmilla elinkaarikustannuksilla. Haluamme olla vastuullisten komposiittiratkaisujen ensisijainen toimittaja maailmanlaajuisesti.

Exel Compositesin pääkonttori sijaitsee Suomessa ja konsernin palveluksessa on kaikkiaan noin 700 ammattilaista. Yhtiön osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä. Lue lisää meistä osoitteessa www.exelcomposites.com.