Exel Compositesin tulosjulkistusajankohdat ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2019

EXEL COMPOSITES OYJ                     PÖRSSITIEDOTE                     1.11.2018 klo 9.00

Exel Composites Oyj julkaisee seuraavat taloudelliset katsaukset vuonna 2019:

•  Tilinpäätöstiedote vuodelta 2018: 15.2.2019 noin klo 9:00
  •  Liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuu: 3.5.2019 noin klo 9:00
  •  Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu: 23.7.2019 noin klo 10:00
  •  Liiketoimintakatsaus tammi-syyskuu: 30.10.2019 noin klo 9:00

Vuositilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys vuodelta 2018 julkaistaan 28.2.2019 sähköisessä muodossa yhtiön verkkosivuilla www.exelcomposites.com.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 21.3.2019 klo 10:00 Helsingissä. Yhtiön hallitus julkaisee yhtiökokouskutsun viimeistään 15.2.2019. Suomen osakeyhtiölain mukaan osakkeenomistaja voi esittää kirjallisen pyynnön yhtiön hallitukselle erityisen asian asettamiseksi seuraavan yhtiökokouksen asialistalle. Pyyntö tulee toimittaa viimeistään 18.1.2019 osoitteeseen Exel Composites Oyj, Yhtiökokous, Mäkituvantie 5, 01510 Vantaa tai sähköpostitse osoitteeseen investor@exelcomposites.com.

Vantaalla, 1.11.2018

Liiketoiminnan perustana ovat henkilöstön korkeatasoinen osaaminen ja yhtiön vuosikymmenien aikana kehittämät komposiittiteknologiat perustuen vahvaan innovaatiofokukseen. Yhdeksän Euroopassa, Aasiassa ja Pohjois-Amerikassa sijaitsevan tuotantolaitoksen sekä maailmanlaajuisen myyntiverkoston myötä ylivoimainen asiakaskokemus ja maailmanluokan operaatiot ajavat meitä toiminnassamme eteenpäin.

Exel Composites on suomalainen, globaali teknologiayhtiö ja maailman suurin pultruusio- ja pullwinding-teknologioita hyödyntävä komposiittituotteiden valmistaja. Maailmanlaajuinen tuotanto-, tuotekehitys- ja myyntiverkostomme palvelee useiden eri teollisuudenalojen asiakkaita ja sovelluskohteita. 60 vuoden kokemuksella, tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa suunnittelemme ja valmistamme korkealaatuisia komposiittituotteita, joissa hyödynnämme hiili- ja lasikuituja ja muita edistyksellisiä materiaaleja. Kevyet komposiittiratkaisumme kasvattavat energiatehokkuutta ja suorituskykyä alhaisemmilla kokonaiselinkaarikustannuksilla ja ympäristön kannalta kestävällä tavalla. Exel Compositesin palveluksessa on kaikkiaan noin 650 innovatiivista ja asiakaslähtöistä työntekijää ympäri maailman. Konserni on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lue lisää meistä osoitteessa www.exelcomposites.com.