Exel Compositesin tulosjulkistusajankohdat ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2020

EXEL COMPOSITES OYJ                     PÖRSSITIEDOTE                     30.10.2019 klo 14:00

Exel Composites Oyj julkaisee seuraavat taloudelliset katsaukset vuonna 2020:

•  Tilinpäätöstiedote vuodelta 2019: 18.2.2020 noin klo 9:00
  •  Liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuu: 6.5.2020 noin klo 9:00
  •  Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu: 21.7.2020 noin klo 10:00
  •  Liiketoimintakatsaus tammi-syyskuu: 30.10.2020 noin klo 9:00

Vuositilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys vuodelta 2019 julkaistaan 28.2.2020 sähköisessä muodossa yhtiön verkkosivuilla www.exelcomposites.com.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi perjantaina 20.3.2020 klo 10:00 Helsingissä. Yhtiön hallitus julkaisee yhtiökokouskutsun viimeistään 18.2.2020. Suomen osakeyhtiölain mukaan osakkeenomistaja voi esittää kirjallisen pyynnön yhtiön hallitukselle erityisen asian asettamiseksi seuraavan yhtiökokouksen asialistalle. Pyyntö tulee toimittaa viimeistään 21.1.2020 osoitteeseen Exel Composites Oyj, Yhtiökokous, Mäkituvantie 5, 01510 Vantaa tai sähköpostitse osoitteeseen investor@exelcomposites.com.

Vantaalla, 30.10.2019

Exel Composites on suomalainen, globaali teknologiayhtiö ja maailman suurin pultruusio- ja pullwinding-teknologioita hyödyntävä komposiittituotteiden valmistaja. Maailmanlaajuinen tuotanto-, tuotekehitys- ja myyntiverkostomme palvelee useiden eri teollisuudenalojen asiakkaita ja sovelluskohteita. 60 vuoden kokemuksella, tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa suunnittelemme ja valmistamme korkealaatuisia komposiittiratkaisuja, joissa hyödynnämme hiili- ja lasikuituja ja muita edistyksellisiä materiaaleja. Kevyet komposiittiratkaisumme kasvattavat energiatehokkuutta ja suorituskykyä alhaisemmilla kokonaiselinkaarikustannuksilla ja ympäristön kannalta kestävällä tavalla.

Exel Compositesin palveluksessa on kaikkiaan noin 650 innovatiivista ja asiakaslähtöistä työntekijää ympäri maailman. Konserni on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lue lisää meistä osoitteessa www.exelcomposites.com.