Exel Oyj:n osavuosikatsaus 1.1. - 31.3.2006

EXEL OYJ PÖRSSITIEDOTE 5.5.2006 klo 10.00 EXEL OYJ:N OSAVUOSIKATSAUS 1.1. – 31.3.2006 Yhteenveto - Liikevaihto nousi 25,6 (21,7) miljoonaan euroon eli 18 % edellisestä vuodesta - Liikevoitto oli 0,6 (2,2) miljoonaa euroa. Kertaluonteisia kustannuksia Sport-liiketoiminnan tuotannon uudelleenjärjestelyihin liittyen kirjattu 1,9 miljoonaa euroa. - Osakekohtainen tulos oli 0,03 (0,13) euroa laskettuna katsauskauden lopun laimennetulle osakemäärälle - Pacific Composites Pty. Ltd mukana konsernin luvuissa 1.3.2006 alkaen - Teollisuusprofiilien kysyntä jatkui hyvänä - Teollisuus-liiketoiminnan myynnin ja liikevoiton kasvu jatkui, ensimmäisen neljänneksen myynti 17,3 (12,5) miljoonaa euroa, kasvua 38 % ja liikevoitto 2,7 (1,8) miljoonaa euroa, kasvua 49 % - Sport-liiketoiminnan tuotannon ja logistiikan uudelleenjärjestelyt etenevät suunnitelman mukaisesti - Sport-liiketoiminnan myynti laski 10 % ja operatiivinen liiketappio oli -0,2 (+0,4) miljoonaa euroa sisältäen uudelleenjärjestelykuluja 1,9 miljoonaa euroa, joista noin 1,7 miljoonaa on alaskirjauksia Osavuosikatsaus on luettavissa kokonaisuudessaan oheisesta pdf-tiedostosta. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Ari Jokelainen, puh. 050 590 6750 Talousjohtaja Ilkka Silvanto, puh. 050 598 9553