Exel Oyj:n osavuosikatsaus 1.1.-30.9.2005

EXEL OYJ PÖRSSITIEDOTE 3.11.2005 KLO 11.00 EXEL OYJ:N OSAVUOSIKATSAUS 1.1.-30.9.2005 Yhteenveto alkuvuodesta Konserni - Liikevaihto nousi 69,3 (64,1) miljoonaan euroon eli 8,2 prosenttia edellisestä vuodesta - Kolmannen neljänneksen liikevaihto oli 22,4 (20,4) miljoonaa euroa - Liikevoitto pysyi hyvällä tasolla ollen 10,2 (10,4) miljoonaa euroa - Kolmannen neljänneksen liikevoitto oli 3,0 (3,3) miljoonaa euroa eli 13,4 (16,2) prosenttia liikevaihdosta - Osakekohtainen tulos oli 0,17 (0,19) euroa laskettuna katsauskauden lopun laimennetulle osakemäärälle Liiketoiminta-alueet - Teollisuusprofiilien kysyntä jatkui hyvänä kolmannellakin neljänneksellä - Teollisuus-liiketoiminnan liikevoiton voimakas kasvu kolmen ensimmäisen neljänneksen aikana, liikevoitto 7,6 (5,5) miljoonaa euroa, kasvua 37,2 prosenttia - Sport-liiketoiminnan myynti säilynyt edellisen vuoden tasolla - Sport-liiketoiminnan liikevoittoa rasittavat edelleen Nordic Walking -markkinoiden laajentamispanostukset. Katsauskaudella Sportin liikevoitto oli 0,5 (1,3) milj. euroa. Tiedote kokonaisuudessaan liitteenä olevassa PDF-dokumentissa. Lisätietoja: Ari Jokelainen, toimitusjohtaja, puh. 050 590 6750 Ilkka Silvanto, talous- ja hallintojohtaja, puh. 050 598 9553