• Exel Oyj/

Exel Sports ja Seger United solmineet yhteistyösopimuksen Ruotsin Salibandyliiton kanssa Exel Sports Oy ja Seger United AB ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen Ruotsin Salibandyliiton kanssa koskien salibandyvarusteiden sponsorointia. Sopimus astuu voimaan 1.7.2006 ja on voimassa vuoteen 2010 saakka. Exel Sportsin toimitusjohtaja Mika Sulin näkee yhteistyön tärkeänä osana Exel Floorballin strategiaa kansainvälisillä markkinoilla. ”Yhteistyö vahvistaa Exel Floorballin asemaa Ruotsissa. Olemme iloisia saadessamme tehdä pitkäntähtäimen yhteistyötä salibandyn nykyisten maailmanmestarien kanssa, etenkin kun Ruotsi on salibandyn kotimaa.” ”Segerin strateginen tavoite on vahvistaa Exel-brandia Ruotsissa. Pyrimme jatkossakin pitämään Exelin johtavana salibandybrandinä Ruotsissa. Tämän vuoksi oli luonnollista aloittaa yhteistyö Ruotsin Salibandyliiton kanssa”, Jonas Georgsson, Seger Unitedin toimitusjohtaja sanoo. ”Haluamme hyödyntää Ruotsin Salibandyliiton antamat mahdollisuudet sekä Tukholmassa toukokuussa järjestettävät salibandyn maailmanmestaruuskisat. Tämän vuoksi olemmekin palkanneet salibandypiireissä hyvin tunnetun Magnus Forslundin vastaamaan salibandystä Segerillä tammikuun 2006 alusta.” Lisätietoja: Mika Sulin, Exel Sports Oy, puh. 040 527 8101 Peter Engström, Seger United AB, puh. +46 70 335 0003 Exel Sports Oy huolehtii Exel Oyj:n kuluttajatuotteiden eli sauvojen ja salibandytuotteiden markkinointi-, myynti-, logistiikka- ja tuotekehitystoiminnoista maailmanlaajuisesti. Sen palveluksessa on noin 30 henkilöä. Exel Sports on emoyhtiö Exel Oyj:n Exelin sataprosenttisesti omistama tytäryhtiö. Konsernin seitsemän tehdasta sijaitsevat Suomessa, Saksassa, Belgiassa, Itävallassa ja Espanjassa. Kansainväliset toiminnot muodostavat noin 80 % konsernin liikevaihdosta, mikä oli 84 miljoonaa euroa vuonna 2004. Konsernin palveluksessa on 450 henkilöä ja sen osakkeet noteerataan Helsingin Pörssin päälistalla. Lisätietoja: www.exelsports.net.