Exideltä kaksi uutta käynnistysakkusarjaa

Report this content

Exide tuo markkinoille uuden Excell-käynnistysakkusarjan. Uuden akkusarjan kehitystyön pohjana on ollut Suomen eniten myyty akkutuoteperhe Exide Classic, jonka uutuusakku korvaa.

Excell-akkusarja soveltuu Classic-mallistoon verrattuna entistä suurempaan määrään automalleja. Kaikkiaan akkusarjassa on yli kolmekymmentä erilaista akkuversiota. Excell-mallistosta löytyvät myös japanilaisten autovalmistajien automalleihin soveltuvat akut. Excell-akun varaustilan arviointi on helppoa. Suurin osa Excell-akkumalleista on varustettu akkukotelon kannessa olevalla varaustilan tarkkailusilmällä. Excell-akkujen huoltotarve normaalioloissa on vähäinen. Excell-akkujen kapasiteetti on mallista riippuen 44-100 Ah, tilauksesta saa myös alle 44 Ah:n kapasiteettisia akkuja. Ultrasta X-tra Huoltovapaa Exide Ultra-mallisto uudistuu ja muuttuu X-tra -nimiseksi. X-tra tarjoaa myös japanilaisten autovalmistajien malleihin soveltuvan hyvät kylmäkäynnistysominaisuudet omaavan akkuvaihtoehdon. X-tra akkujen kapasiteetti on mallista riippuen 45-105 Ah. Lisätietoja: Exide Oy 09-4154 5512