F-Secure ja printeurope.com yhteistyössä turvaamaan painotöiden

JULKAISTAVISSA 31.5.2000 F-Secure ja printeurope.com yhteistyössä turvaamaan painotöiden internet- liikennöintiä Suomalainen tietoturvatoimittaja F-Secure Oyj ja printeurope.com ryhtyvät yhteistyössä turvaamaan painotöiden tilaajien ja painotalojen välistä internet-liikennöintiä. Yhteistyösopimukseen perustuen printeurope.com on jo ottanut käyttöönsä F-Secure VPN+ -salausohjelmiston oman virtuaaliverkkonsa tietoturvaratkaisuksi. printeurope.com on internetissä toimiva painotoimialan kansainvälinen yhteistyöverkosto, joka tarjoaa joustavan tarjouspyyntö- ja tilauspalvelun vaativille painotöiden ostajille. Palvelut kattavat kaikki painotyöprosessin osa-alueet suunnittelusta toimitukseen ja laskutukseen asti. "Yhteistyösopimus F-Securen kanssa on meille merkittävä tunnustus", printeurope.comin toimitusjohtaja Teppo Paavola sanoo. "Toimintamallimme perustuu asiakkaiden ja toimittajien välillä liikkuvan tiedon täydelliseen luottamuksellisuuteen. Uskomme, että yhteistyö eurooppalaisten asiakkaidemme kanssa edistää myös koko sähköisen kaupan turvallisuutta." "Uskomme F-Securessa vahvasti uusiin verkkoliiketoimintamalleihin", johtaja Anthony Gyursanszky F-Securesta sanoo. "Tietoturvan merkitys kasvaa sitä suuremmaksi, mitä enemmän tietoa luodaan, siirretään ja säilytetään sähköisessä muodossa. printeurope.com on innovatiivinen esimerkki uusista liiketoimintaideoista. Uskomme, että yhteistyömme hyödyttää kumpaakin osapuolta" F-Securen ja printeurope.comin tietoturvapalvelut käynnistyvät euroopanlaajuisina. Ensimmäiset kohdemaat ovat Suomi, Ruotsi, Britannia, Saksa ja Ranska. printeurope.com printeurope.com on internetissä toimiva painotoimialan kansainvälinen yhteistyöverkosto, jonka avulla painot ja painotöiden tilaajat saavuttavat merkittäviä säästöjä painotyön tilaamiseen liittyvissä prosessikustannuksissa. Painotyön tilaajalle printeurope.com on tapa säästää aikaa, vaivaa ja kustannuksia sekä saada jokaiselle työlle paras mahdollinen toteutus. Painoille printeurope.com on väylä parantaa joustavuutta, laatua ja nopeutta sekä hyödyntää sähköisen kaupankäynnin mahdollisuuksia. F-Secure Oyj Suomalainen F-Secure Oyj kehittää keskitetysti hallittavia mutta laajalle hajautettavia tietoturvaratkaisuja. Yrityksen tuotevalikoimaan kuuluu kattava joukko palkittuja integroituja virustentorjunta-, tiedostonsalaus- ja VPN-ratkaisuja työasemiin, palvelimiin ja gateway-koneisiin. F-Secure-tuotteet ja niiden pohjana oleva F-Secure Framework soveltuvat erinomaisesti tietoturvan toimittamiseen palveluna (Security as a ServiceT). Security as a Service -toimittajia voivat olla esimerkiksi yritysten IT-osastot, Internet-palvelutarjoajat (ISP, Internet Service Provider), outsourcing-yritykset ja sovelluspalveluiden tarjoajat (ASP, Application Service Provider). Peruskäyttäjän näkökulmasta Security as a Service on näkymätön, automaattinen, luotettava, aina toimiva ja ajantasainen tietoturva. Ylläpitäjän näkökulmasta Security as a Service tarkoittaa kykyä toimittaa turvamenetelmäpohjaisia (policy-based) hallintapalveluita, ottaa vastaan hälytyksiä ja varmistaa laajalle hajautettujen tietoturvaratkaisujen keskitetty hallinta. F-Secure Oyj on perustettu vuonna 1988. Yhtiön osakkeet on noteerattu Helsingin pörssin päälistalla. F-Secure Oyj:n pääkonttori on Espoossa. Sillä on tytäryhtiöt Yhdysvalloissa, Iso-Britanniassa, Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Japanissa ja Kiinassa (Hong Kong) sekä useita myyntikonttoreita Yhdysvalloissa ja yksi Kanadassa. Valtuutettuja maahantuojia ja jakelijoita on yli 90 maassa ympäri maailmaa. Lisätietoja F-Secure Oyj Johtaja Anthony Gyursanszky, PL 24 02231 ESPOO puh (09) 859 900 fax (09) 8599 0599 sähköposti: Anthony.Gyursanszky@F-Secure.com http://www.F-Secure.com/ ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/31/20000531BIT00960/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/31/20000531BIT00960/bit0002.pdf