• F-Secure-g/

F-Secure Online Solutions yhteistyöhön NordNetin kanssa tietoturvaratkaisujen toimittamisessa Ranskaan F-Secure Online Solutions (F-SOS ) ja NordNet, johtava ranskalainen internetpalvelun tarjoaja (ISP), ovat allekirjoittaneet sopimuksen tietoturvapalvelujen toimittamisesta Ranskaan. NordNet tarjoaa virustentorjuntaa hallittuna palveluna ranskalaisille kuluttaja- asiakkailleen. NordNet tarjoaa nopeaa ja korkealuokkaista Internetpalvelua ranskalaisille kuluttajille ja yrityksille. NordNet lanseeraa Securitoo- nimisen viruksentorjuntapalvelun asiakkailleen heinäkuussa. Palvelua tarjotaan myös johtavan ranskalaisen internetportaalin Wanadoon(TM) 4 miljoonalle asiakkaalle. NordNet ja Wanadoo kuuluvat France Telecom - konserniin. "Asiakkaamme vaativat nopeita Internet-yhteyksiä turvallisuudesta tinkimättä. Yhteistyössä F-Secure Online Solutionsin kanssa voimme paremmin palvella asiakkaitamme, tuomalla turvallisuuden jopa asiakkaan työasemalle asti. Tämä myös tarjoaa NordNetille mahdollisuuden uuden lisäarvopalvelun tarjoamiseen", sanoo NordNetin toimitusjohtaja M. Piet. "F-SOS on innovatiivinen yhteistyökumppani, jolla on tarvittavaa erityisosaamista - erinomainen hallittujen turvapalvelujen toimittaja meille. Olemme myös valmiita arvoimaan muita F-SOSin tarjoamia palveluja, kuten esimerkiksi hallittua henkilökohtaista palomuuria". Hallittujen turvapalvelujen avulla asiakkaat saavat viimeisimmät virustentorjuntapäivitykset automaattisesti kytkeytyessään Internetiin. Tämä usein tapahtuva ja automaattinen päivitysmekanismi parantaa virusten, matojen ja troijalaisten torjuntaa. Uusien palvelujen ohjelmatoimitukset ja päivitykset jaetaan loppukäyttäjille automaattisesti ja niihin liittyy myös F-SOS:n tukipalvelu NordNetin kautta.Uusien F-SOSin tietoturvapalvelujen käyttäjiä ovat palveluntarjoajat ja heidän asiakkaansa. F-Secure Online Solutions on F-Secure Oyj:n tytäryhtiö, joka on perustettu vuonna 2000. F-SOS perustaa liiketoimintansa ulkoistettujen tietoturvapalvelujen kasvavaan kysyntään, sekä kuluttaja- että yritysasiakkaiden piirissä. "Asiakkailta saamamme palaute todistaa että automatisoiduille virustentorjuntatuotteille on paljon kysyntää. NordNet on meille mieluinen yhteistyökumppani johtavien, jatkuvasti päivitettävien tietoturvaratkaisujen tarjoajana", sanoo F-Secure Online Solutionsin toimitusjohtaja Kimmo Alkio. NordNet NordNet on perustettu vuonna 1995, ja on Ranskan parhaiten tunnettuja Internet-palveluntarjoajia halliten erityisesti Ranskan pohjoisosan markkinoita. Vuodesta 1998 NordNet on kuulunut France Telecom - konserniin, joka vahvistaa sen teknistä ja kaupallista asemaa. NordNet tarjoaa eritasoisia palveluja kuluttajaratkaisuista, hosting-, nimipalvelu-, e-commerce- ja hakukonepalveluihin. NordNet oli Ranskan ensimmäinen kuluttajille Internet-palveluja tarjoava yritys, mikä on nostanut sen maansa johtavasta asemasta myös kansainvälisesti tunnetuksi palveluntarjoajaksi teknisen edelläkävijyytensä ansiosta. Yhtiössä työskentelee yli 60 henkilöä. F-Secure Online Solutions (F-SOS) F-Secure Online Solutions on johtava hallittujen, palveluntarjoajien kautta jaeltavien turvapalvelujen toimittaja. F-SOS hyödyntää ratkaisuvalikoimassaan F-Secure Oyj:n teknologiaa ja muiden johtavien turvayhtiöiden tuotteita täyttääkseen vaativien asiakasympäristöjen ja palveluntarjoajien välisen osaamiskuilun ja mahdollistaa uusien tietoturvapalveluiden nopean lanseeraamisen. Samalla F-SOS hyödyntää Security Online Center -konseptiaan toimittaakseen korkean käytettävyyden ja luotettavuuden turvaratkaisuja. F-SOS perustettiin vuonna 2000. Helsingissä pääkonttoriaan pitävän yhtiön omistaa F-Secure Oyj. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Kimmo Alkio F-Secure Online Solutions Pl 24, 00181 Helsinki Puh +358 9 2520 0700 Fax +358 9 2520 5001 sähköposti: Kimmo.Alkio@F-SOS.net http://www.F-SOS.net ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2001/06/11/20010611BIT00740/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/06/11/20010611BIT00740/bit0001.pdf