F-Securen Pohjois-Amerikan organisaatiossa muutoksia

F-Securen Pohjois-Amerikan organisaatiossa muutoksia F-Secure Oyj:n Pohjois-Amerikan toimiston johtaja Chris Vargas eroaa yhtiön palveluksesta syyskuun 30, 2001. Vargas tuli F-Secureen vuonna 1999 ja on sen jälkeen ollut vastuussa Pohjois-Amerikan toimintojen laajentamisesta ja edelleen kehittämisestä. Vargas jatkaa F-Securen hallituksen jäsenenä. Pohjois-Amerikan toimistojen johtajaksi (VP, North America) on nimitetty Mike Devere. Devere, jolla on yli 20 vuoden kokemus IT alalta, tuli F- Secureen elokuussa 2000 myyntijohtajaksi (VP, North America sales), ja on maaliskuusta 2001 lähtien ollut vastuussa Pohjois-Amerikan toiminnoista. Hän raportoi jatkossakin varatoimitusjohtaja Kimmo Alkiolle. "Chrisin monista kyvyistä ehkä merkittävin on tiimityöskentelyn edistäminen", sanoo Risto Siilasmaa F-Securesta. "F-Securessa ihmiset ovat aina olleet tärkein voimavara. Olemme onnistuneet rekrytoimaan Pohjois-Amerikassa erinomaisia tietotekniikan myynnin ja markkinoinnin ammattilaisia. Chrisin rakentama tiimi on mielestäni erinomainen, ja antaa meille hyvät mahdollisuudet laajentaa liiketoimintaamme Yhdysvalloissa Miken johdolla." F-Securella on 8 aluetoimistoa Pohjois-Amerikassa, joissa on henkilökuntaa yhteensä 70. Lisätietoja: Markku Pirskanen, CFO F-Secure Oyj PL 24, 00181 Helsinki Puh (09) 2520 5606 Mobile 040 517 4606 Fax (09) 2520 5018 E-mail: Markku.Pirskanen@F-Secure.com http://www.F-Secure.com ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/07/20/20010720BIT00380/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/07/20/20010720BIT00380/bit0001.pdf