Nimityksiä F-Securessa

Nimityksiä F-Securessa Pirkka Palomäki on nimitetty F-Securen markkinoinnin Vice Presidentiksi. Viimeiset kolme vuotta hän on ollut F-Securen Yhdysvaltain pääkonttorissa Kalifornian Piilaaksossa, jossa hän toimi tuotemarkkinointi- ja -strategiatehtävissä. Timo Savolainen on nimitety F-Securen Sales Directoriksi vastuualueenaan Suomen liiketoiminta. Aikaisemmin hän on toiminut myyntijohtajana F- Secure Online Solutions -yhtiössä ja BMC software Oy:ssä. Esa Martonen on nimitetty IS Directoriksi. Hän oli ennen F-Secureen siirtymistään Profiz Business Solution Oyj:n toimitusjohtaja. Lisätietoja F-Secure Oyj Jaana Sirkiä puh (09) 2520 5290 fax (09) 2520 5001 mob. 0400 303 096 sähköposti Jaana.Sirkia@F-Secure.com ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/06/20010906BIT00510/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/06/20010906BIT00510/bit0002.pdf