Siirtyminen F-SECURE ANTI-VIRUS versioon 5.10

Siirtyminen F-SECURE ANTI-VIRUS versioon 5.10 Uusi Framework-arkkitehtuuriin perustuva F-Secure Anti-Virus on herättänyt runsaasti kysymyksiä asiakkaidemme keskuudessa. Järjestämme aiheesta puolenpäivän tilaisuuksia eri paikkakunnilla kevään aikana. Tilaisuuksien ohjelma, klo 09.00-12.00 : - ratkaisumallit erilaisissa asiakasympäristöissä - uudet apuvälineet F-Secure AntiVirus 5.10 siirtymiseen - käytännön toteutukset - uusi F-Secure Distributed Firewall - tuotteiden kehitysnäkymät Ilmoittautuminen 16.5. Turku, hotelli Hamburger Börs 8.5. mennessä 17.5. Tampere, hotelli Cumulus Koskikatu 9.5. mennessä 18.5. Vaasa, hotelli Radisson SAS 10.5. mennessä 24.5. Oulu, hotelli Radisson SAS 15.5. mennessä 25.5. Kuopio, hotelli Puijonsarvi 16.5. mennessä Ilmoittautumiset mieluummin sähköpostilla: mirjami.kortepohja@f-secure.com tai puhelimitse 09 8599 0687 Mirjami Kortepohja. Uusi F-Secure Distributed Firewall turvaa yrityksen liikkuvat tietokoneet Nykyaikaisten yritysten työntekijät liikkuvat yhä enemmän ja samalla helpottavat ulkopuolisten hakkereiden mahdollisuutta hyökätä yrityksen intranet-järjestelmiin. F-Secure Distributed Firewall on ratkaisu tähän ongelmaan. F-Secure Distributed Firewall on ohjelmisto, joka tarjoaa keskitetysti hallitun palomuurisuojan eri paikoissa työskenteleville ja paljon liikkuville henkilöille. Nyt yksittäisille koneille hajautetun palomuuriratkaisun hallinta on yhtä helppoa kuin perinteisen keskitetyn palomuurin hallinta. F-Secure Distributed Firewallin toimitukset on tarkoitus aloittaa vielä ennen kesää. Kevätterveisin Christian Lax Sales Director, Large Accounts ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/16/20000515BIT00770/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/16/20000515BIT00770/bit0001.pdf