• Favoptic/

Favoptic.fi julkistaa silmälasikehysten designkilpailun voittajat Aalto-yliopiston taideteollisessa korkeakoulussa

Favoptic on nettikauppa, joka markkinoi edullisia silmälaseja osoitteessa www.favoptic.fi Kevään aikana Favoptic ja Aalto-yliopiston taideteollisen korkeakoulun oppilaskunta Tokyo ovat järjestäneet design-kilpailun opiskelijoille. Kilpailun voittajat palkitaan 12. toukokuuta järjestettävässä tilaisuudessa.

Kilpailun lähtökohtana oli, että Taideteollinen korkeakoulun opiskelijat suunnittelevat uusia pohjakuvioita silmälasikehyksiin. Kilpailussa palkitut mallit tulevat esille Personal Print –kokoelmaan, jonka avulla Favopticin asiakkaat voivat suunnitella itselleen yksilölliset silmälasit. Kilpailun voittajat julkistetaan Taideteollisen korkeakoulun oppilaskunnan Tokyon järjestämässä tilaisuudessa toukokuun 12. päivänä. Voittajille jaetaan yhteensä 1500 euron suuruinen palkintosumma. Lisäksi palkitut mallit liitetään mukaan Personal Print –kokoelmaan. ”Personal Print –konseptin avulla asiakkaamme voivat valita itselleen entistäkin yksilöllisemmät silmälasit. Taideteollisen korkeakoulun kanssa käynnistämämme yhteistyön tuloksena voimme nyt lisäksi liittää kolme uutta palkittua mallia kokoelmaamme, josta jo ennestään löytyy erilaisia valmiita kuviopohjia ja malleja käytettäväksi Personal Print –kehysten suunnittelemiseen.” (Carl Erik Eriksson, Favopticin toimitusjohtaja)