Favoptic on kehittänyt aivan uuden tavan sovittaa silmälaseja netissä

Favoptic esittelee uudenlaisen tavan kokeilla silmälasikehyksiä suoraan netissä. Ladattuaan itsestään valokuvan palveluun, asiakas voi sovittaa ja vertailla eri kehysmalleja Favopticin nettityökalun avulla. Muista saman tyyppisistä webratkaisuista poiketen Favopticin patentoitu sovitustyökalu näyttää kehyksen oikeassa mittasuhteessa kasvoihin nähden – mikä tietenkin antaa hyvin totuudenmukaisen kuvan kehysten sopivuudesta.

Favoptic oli maailman ensimmäinen silmälasien nettikauppa. Asiakkaita on tällä hetkellä yli puoli miljoonaa. Menestyksen syy on yksinkertaisesti hinnoittelupolitiikassa: silmälasit linsseineen maksavat meillä keskimäärin ainoastaan 39 euroa.

– Pyrimme tekemään rahan säästämisen mahdollisimman helpoksi asiakkaillemme. Haluamme tarjota heille useita eri tapoja sovittaa silmälaseja ilman, että on käytävä optikkoliikkeessä, sanoo Carl Erik Eriksson, Favopticin toimitusjohtaja.

Uuden sovitustyökalun lisäksi Favopticin asiakkaat voivat kokeilla silmälaseja myös kotona: kerrallaan on mahdollista tilata jopa kuusi paria kehyksiä kotiin sovitettavaksi.

Lisätietoja: Carl Erik Eriksson, toimitusjohtaja, Favoptic,
S-posti: carl.erik@favoptic.com
Puhelin: + 46 707 77 09 10.

Favoptic myy netissä silmälaseja, jotka toimitetaan asiakkaalle suoraan linssihiomosta ilman välikäsiä tai ylimääräisiä kustannuksia. Sen takia Favopticin hinnat ovat niin edulliset. Favoptic oli maailman ensimmäinen silmälasien nettiliike. Yhtiö perustettiin 11 vuotta sitten ja asiakkaita on tällä hetkellä Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa ja Saksassa. Vuonna 2011 Favoptic aloitti myös omien piilolinssien myynnin. Lisää tietoa löydät www.favoptic.fi