Maailman ensimmäiset kierrätetyistä muovipulloista valmistetut silmälasikehykset

Nykyään kun kierrätys ja ekologiset valinnat ovat monelle jo itsestäänselvyys, joka ohjaa valintoja, Favoptic on kehittänyt ensimmäisenä maailmassa silmälasikehykset, jotka on valmistettu kierrätetyistä muovipulloista.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun Favoptic on ensimmäinen jossain asiassa. Yritys oli ensimmäisenä maailmassa myymässä silmälaseja internetin kautta - tänä päivänä sillä on puolimiljoonaa asiakasta. Menestyksen avaimina ovat olleet kehysten kiinnostava muotoilu ja silmälasien loppuun asti tarkistetut hinnat.

"Olemme todistaneet, että oikeanlaisen muotoilun ja hyvän laadun ei tarvitse olla kallista. Etsimme jatkuvasti uusia suuntauksia, ei ainoastaan designia vaan myös valmistusmateriaaleja koskien. Asiakkaamme ovat älykkäitä ja omaksuvat nopeasti uusia ideoita. Juuri tästä syystä lanseeraamme nämä kierrätyskehykset", sanoo Carl Erik Eriksson, Favopticin toimitusjohtaja.

Favoptic'in PET-kehykset ovat unisex-mallia ja ne ovat saatavissa myös aurinkolasivärjätyillä linsseillä. Kehys on väriltään ruskeankirjava, malli on selkeä ja tyylikäs. Kehysten hintakaan ei estä tekemästä ekologista valintaa myös silmälasiostoksilla, yksiteholinsseillä varustettuina kehysten hinnaksi tulee 59 euroa.

Lisätietoja: Carl Erik Eriksson, toimitusjohtaja, Favoptic,
S-posti: carl.erik@favoptic.com
Puhelin: 46 707 77 09 10.

Favoptic myy netissä silmälaseja, jotka toimitetaan asiakkaalle suoraan linssihiomosta ilman välikäsiä tai ylimääräisiä kustannuksia. Sen takia Favopticin hinnat ovat niin edulliset. Favoptic oli maailman ensimmäinen silmälasien nettiliike. Yhtiö perustettiin 11 vuotta sitten ja asiakkaita on tällä hetkellä Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa ja Saksassa. Vuonna 2011 Favoptic aloitti myös omien piilolinssien myynnin. Lisää tietoa löydät www.favoptic.fi

Avainsanat: